Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut jva61 05 Aug 2013
  • Omassa vaunussa (polar560) ainakin suihkutila on niin pikkunen ettei siinä kaksista olis itteään suihkutella.
    Taitaa olla enemmän emäntäväen alapesuun tarkotettu (miksei isäntäväenkin)
    Että ennen maksan suihkusta ja käyn tilavammassa suihkussa
  • #32 kirjoittanut matkamaija 05 Aug 2013
  • Pari vuorokautta vietin kämppärillä, jonka suihkutilasta loppui illalla lämmin vesi.  >:(  Oli kaiketi loroteltu pitkin päivää, tai eihän siihen tarvita kuin yksi joka lorottaa häikäilemättä tuntitolkulla kuumaa vettä. Tämä on syy, miksi maksulliset suihkut voisivat olla hyvä juttu; jos maksan yksin asuntoautoineni esim. 23 euroa vuorokaudesta, niin mielelläni käyn lämpimässä suihkussa siihen hintaan.
  • #33 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 05 Aug 2013
  • Omassa vaunussa (polar560) ainakin suihkutila on niin pikkunen ettei siinä kaksista olis itteään suihkutella.
    Taitaa olla enemmän emäntäväen alapesuun tarkotettu (miksei isäntäväenkin)
    Että ennen maksan suihkusta ja käyn tilavammassa suihkussa

    Mieluummin suihkussa, vaikka pienemmässäkin.  ;)
  • #34 kirjoittanut iso-juuso 05 Aug 2013
  • Minun käsitykseni mukaan noissa kolikkosuihkuissa on kyse enemmän suihkutteluajan rajoittamisesta kuin rahastuksesta... ainakin niissä paikoissa joissa niitä on näkynyt on ollut kohtalaisen vähän suihkukapasiteettia suhteessa alueen kokoon. Rajaamalla suihkusessiot pienempiin paloihin pääsee useampi asiakas nauttimaan ko palvelusta.

    Ruotsissa Hede Campingissa jokunen vuosi takaperin kävi jopa siten että vastaanotto antoi minulle pyytämäni määrän suihkuun sopivia (olisiko ollut 50 äyrin) kolikoita, perustellen että takaisinhan he ne kuitenkin saavat.
  • #35 kirjoittanut 700 05 Aug 2013
  • Minun käsitykseni mukaan noissa kolikkosuihkuissa on kyse enemmän suihkutteluajan rajoittamisesta kuin rahastuksesta...
    Sammaa mieltä ollaan täälläkin. Kuitenkin yleensä tuo maksu on lähinnä nimellinen ja peritään vaikka paikka maksais about 45-50 euroa vrk. Maksutapa vaan vaihtelee. Kolikkotouhu ei oikeen innosta, vaan tuo fiksummilla alueilla oleva "äly"kortti maksu on kätevämpi. (höyläät siis respasta annettua korttia suihkun lukijassa, pesukoneessa yms ja samalla pääsee mahdollisesti alueen porteista. Sitten lähtiessä katsotaan paljonko crediittä on käytetty.)
  • #36 kirjoittanut seppoko 05 Aug 2013
  • Kolikkotouhu ei oikeen innosta, vaan tuo fiksummilla alueilla oleva "äly"kortti maksu on kätevämpi. (höyläät siis respasta annettua korttia suihkun lukijassa, pesukoneessa yms ja samalla pääsee mahdollisesti alueen porteista. Sitten lähtiessä katsotaan paljonko crediittä on käytetty.)

    Äly kortti on OK, kunhan"pelisäännöt"  on tiedossa. Meille kävi mielestäni köpelösti.

    Eli olimme cämppärillä, jonka maksamme camping-shekillä. Shekkiin kuuluu yksi suihku päivässä kummallekin. Meille annettiin "älychipsit" suihkua varten ilman ohjeita. Tietenkin luulin, että chipsiä voi käyttää huoletta, varsinkin kun laskurista näki, että lukema laskee. Siis voimme käyttää riittävästi. Yllätys olikin suuri, kun laskua maksaessani tulikin aikamoinen lisäys suihkuvedestä. Ja se oli SUURI.

    Tosin koko paikan isännästä jäi sellainen maku, että hän pyrkii maksimoimaan asiakkaan menot keinolla millä hyvänsä.

    Eli ainakin meidän "pirkkamatkailijoide n" pitäisi tietää chipsin hinnoittelu!
  • #37 kirjoittanut Mulli 07 Aug 2013
  • ...Yllätys olikin suuri, kun laskua maksaessani tulikin aikamoinen lisäys suihkuvedestä. Ja se oli SUURI...

    Tämä se on yksi "hienoimpia" piirteitä ihmiskunnassa. Sanotaan, että teräväpäisen pitää jymäyttää yksinkertaista kaikessa. Näin tehdessään teräväpäinen on suuri ihmisystävä. Kokemusta rikkaampi yksinkertainen saa arvokkaan opetuksen ja viisastuu.  :P :-\ >:D Thumbd

    Itse asiassa minua...

    ...pitänee välttää sensuurin kynsiin joutuminen...

    ..ottaa ajukoppaan nykyaika. Tuo "ei se ole tyhmä, joka pyytää"-asenne on todella yleinen joka paikassa. Kanavarkaat ja huijarit pysyvät äveriäinä tällaisessa - ilmeisesti ihan tarkoituksella kumisella mortaalilla varustettuja pas... polit.... (vaikeaa on tämä taas) roskanpuhujia varten rakennetussa - maailmassa. Länsimainen sivistys on adoptoinut erinomaisen hienosti maantierosvojen moraalin (mitäs kuljit juuri tätä tietä) ja nykyisin lähes kaikki rahantekoon liittyvä on luvallista, vaikka ei olisi edes laillista.

    Toivoisin, että ihmiset oppisivat isommilla joukoilla äänestämään jaloillaan. Kun tapetaan nälkään rikolliset yrittäjät (ja yksityisetkin huijarit) tilalle syntyy taatusti rehellisemmän yrittäjän palveluita. Palvelun tarvehan ei katoa minnekään, vaikka konna postuu pelistä.

    Edelleen toivoisin, että ihmiset eivät kainostelisi huijareiden nimien julkaisemisessa. Ei ole mukavaa, että itse joutuu kantapään kautta opiskelemaan koko listan.
  • #38 kirjoittanut K.E.V 07 Aug 2013
  • Ei mua ole 25 vuoden aikana campingeilla huijattu , ei suihkuissa eikä muutenkaan. Ja jokavuisi 5-6 viikkoa. Jossain ravintoloissa on keksittyä pöytämaksua joskus jälkeenpäin haluttu.
  • #39 kirjoittanut 700 10 Aug 2013

  • Toivoisin, että ihmiset oppisivat isommilla joukoilla äänestämään jaloillaan. Kun tapetaan nälkään rikolliset yrittäjät (ja yksityisetkin huijarit) tilalle syntyy taatusti rehellisemmän yrittäjän palveluita. Palvelun tarvehan ei katoa minnekään, vaikka konna postuu pelistä.

    Edelleen toivoisin, että ihmiset eivät kainostelisi huijareiden nimien julkaisemisessa. Ei ole mukavaa, että itse joutuu kantapään kautta opiskelemaan koko listan.
    Olen kanssasi pääoisn samaa mieltä. Tosin ainakaan suomessa konna ei poistu pelistä. Firma nurin ja kulut muiden maksettaviksi ja uudella firmalla uuteen nousuun. Näin voi keplotella tässä yhteiskunnassa koko ikänsä menestyksekkäästi.

    Huijareiden nimien julistamisessa on se huono puoli, että Suomi on ns oikeusvaltio (tosin lähinnä rikollisille), jolloin nimen julkistaneen voi haastaa oikeusprosessiin herjauksesta yms "haista huilu" perusteesta vaikka juttu olisi sinällään tottakin. Tämä varmaan hillitsee ihmisten halua antaa julkista kritiikkiä.

    Sinällään ulkomailla ei aina suihun maksullisuutta ole aina erikseen mainostettu, mutta aina se hinta on jostakin selvinnyt, kun lähtökohta lienee, että usein se jotakin maksaa.
Sivuja:
Toiminto