Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Köyhää taas pissataan silmään

<< < (10/11) > >>

ihaa:
Mä oon omasta mielestäni tarkka mutta ei ole tullut koskaan edes mieleen alkaa jälkikäteen punnitsemaan jo valmiiksi pakattua, siis siinä mielessä että siitä reklamaatiota alkaisin tekemään, olipa se nyt mitä tahansa tyynyistä sipsipusseihin, isoja heittoja niissä taitaa kyllä olla. Punnitsemisesta puheen ollen, olen mielenkiinnosta käynyt punnitsemassa auton kuin auton kun uusi kulkuneuvo on pihaan putkahtanut, 1400-1600 kg haarukassa on ollut autot jo 18 vuoden ajan, ei mitään kehitystä.  ;)

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  5.08.2013     kello on 09:20 ---Punnitsemisesta puheen ollen, olen mielenkiinnosta käynyt punnitsemassa auton kuin auton kun uusi kulkuneuvo on pihaan putkahtanut, 1400-1600 kg haarukassa on ollut autot jo 18 vuoden ajan, ei mitään kehitystä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Sulla on sitten aika kevyt tuo m.autokin :o ;D

Aakku:
On niihin hiukka painoa tullut...
Mulla tuo vanhin kuljin painaa tyhjänä alle 600kg.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  5.08.2013     kello on 10:06 ---Sulla on sitten aika kevyt tuo m.autokin :o ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ajatus ei sitten siirtynytkään sormille asti...piti kirjoittaa tietenkin ...henkilöautot jo 18 vuoden ajan...   :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.08.2013     kello on 10:11 ---On niihin hiukka painoa tullut...
Mulla tuo vanhin kuljin painaa tyhjänä alle 600kg.

--- Lainaus päättyy ---

Etkä tonniin pääse laillisesti edes täydellä kuormalla!  :laugh:
Mulla oli ennen siinä edessä sellinen kilpi, jossa luki: Max 4 henkilöä tai 350kg.   :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View