Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Köyhää taas pissataan silmään
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 4.08.2013 kello on 10:08 ---Tuo apteekkarin touhu onkin kokonaan oma juttunsa. Niissä hyllytavaroissa juu on hinnat merkittyinä kun laki sen vaatii, mutta esitetäänkö sulle hintoja kun tiskiltä pyydät resepti-tavaraa, ei >:D Monasti olen tavannut juuri näitä että pakkauskoko X on ollut huomattavasti kalliimpi kuin pakkauskoko Y. Ja kun tuohon otetaan vielä Kela säätämään, niin sepäs se maksaakin korvaukset vain pakkauskoosta Z, niin revi siitä sitten mikä noista kannattaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kela ei salli ostaa kaikista lääkkeistä mitään vuoden satsia kerrallaan. Toki saa ostaa, mutta Kelan korvaukset jää saamatta. Ilmeisesti pelkäävät, että niitä trokataan, tai jotain.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.08.2013 kello on 15:15 ---Kela ei salli ostaa kaikista lääkkeistä mitään vuoden satsia kerrallaan. Toki saa ostaa, mutta Kelan korvaukset jää saamatta. Ilmeisesti pelkäävät, että niitä trokataan, tai jotain.
--- Lainaus päättyy ---
Ja sitten on vielä apteekit siinä välissä.... Jos on lääke, jota Kela ei korvaa, niin jotkut apteekit silti väittää, ettei voi antaa kun tämän verran kun Kela ei salli!
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.08.2013 kello on 15:15 ---Kela ei salli ostaa kaikista lääkkeistä mitään vuoden satsia kerrallaan. Toki saa ostaa, mutta Kelan korvaukset jää saamatta. Ilmeisesti pelkäävät, että niitä trokataan, tai jotain.
--- Lainaus päättyy ---
Apteekissa, mistä ostin tuon isomman halvemman pakkauksen, sanottiin, että Kelalta oli tullut ohje myydä suurempia pakkauksia. Tulee asiakkaalle ja Kelalle halvemmaksi.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 4.08.2013 kello on 22:00 ---Apteekissa, mistä ostin tuon isomman halvemman pakkauksen, sanottiin, että Kelalta oli tullut ohje myydä suurempia pakkauksia. Tulee asiakkaalle ja Kelalle halvemmaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, jos on muuttunut ohjeet...
Tuossa keväällä piti ostaa täydennystä, mutta yhden lääkkeenkin osalta käskettiin tulemaan viikon päästä. Oli kuulemma vakoiluohjelmat kertoneet, että mulla oli vielä sen verran vanhaa varastoa. Ei tipu kelakorvauksia, jos ostan liian aikaisin.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 4.08.2013 kello on 22:05 ---Jaa, jos on muuttunut ohjeet...
Tuossa keväällä piti ostaa täydennystä, mutta yhden lääkkeenkin osalta käskettiin tulemaan viikon päästä. Oli kuulemma vakoiluohjelmat kertoneet, että mulla oli vielä sen verran vanhaa varastoa. Ei tipu kelakorvauksia, jos ostan liian aikaisin.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää olla hyvä syy,olen monta kertaa ostanut kesällä,ennen lapinreissua,mammalle ja itselle lääkkeet,saa kolmen kuukauden lääkkeet,ja tulee vähennykset kortin myötä !!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta