Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tarkkana vanhojen autojen kanssa
janitkon:
Itellä on kans liki orkkis Audi 80 -92 ja sitä on tullut pidettyä kunnossa. Monet kehuu, kuinka on hienossa kunnossa ikäisekseen. Ostin joku aika sitten ihan nostalgia mielessä, kun aikanaan omistin moisen melkein uutena. :) Se oli silloin lama-aikoina hieno peli.
Kilsoja vaan alkaa tuossa mun Audissa olemaan jo vaikka muille jakaa... Mittarissa on about 350tkm, mutta vaihdettujen osien perusteella voisin arvioida oikeiden kilsojen olevan 550 tai jopa 650tkm. :D
Että on varmaan ajettu pakilla aika runsaasti. ;D
On niiiiin iso kasa kuitteja sellaisista osista, ettei pitäs vielä 350tkm ajolla mennä. mm. ohjaustehostin on vaihdettu jo kahdesti, laturi kerran yms yms. :)
0yxxy0:
Isä aikoinaan osti 96 hirvikolarin ajetun. Oli vähän kuhmua edessä ja hirvi laskenut liukumäkiä alas niin että takalamppu oli mennyt rikki. ;D Itsekkin pääsin ajeleen vasta kortin saaneena. Vapaakytkin oli erikoisuus siihenaikaan.
K.E.V:
Mulla oli 99 LE 1,85 ruisku aikoinaan ja sitten -70 mallinen 96 V4 peltipuskureilla. On kokemusta, molempiin remontteja tehty. 99:iin vaihdelaatikko x 2 ja 96:een loota + 2.0 V4 keulalle tuplakaasareilla. Se oli silloin :D
Alan:
^
Tuo pikkukone ei ollut kovin vahva 99:ssä, eikös se ollut brittiperäinen vai mikä?
Mulla on jossain valokuva entisistä 96:sta ja 900T16:sta rinnakkain, viikon verran omistin molemmat. Hyvät puolet muistetaan, viat unohdetaan, paitsi ruostumisia en kyllä edes tässä 10 vuodessa.
K.E.V:
Triumphin 1,7:n johdannainen, se ei kyllä mulla ollessa hajonnut, mitänyt loota pari kertaa :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta