Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Butyylinauha vai -massa?
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 3.08.2013 kello on 19:42 ---Nauhalla sitä ei siis tarvitse tehdä?
--- Lainaus päättyy ---
Niin olen ymmärtänyt mitä tästä joskus juttua ollut.. Kertokoot ne jotka paremmin tietää.. ^-^
cossuesco:
En tiedä minkä takia niitä ruuveja pitäisi massassa pyörittää, ainakin ne listat mitä olen laittanut niin ruuvin reiästä on tullut sen verran runsaasti massaa että koko ruuvi on myös siinä. Se on varma, ettei kukaan ole niitä tehtaalla erikseen pyöritellyt :) Mutta jos tykää värkätä niin mikäs siinä ;) Itse olen aina käyttänyt massaa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 3.08.2013 kello on 21:32 ---Se on varma, ettei kukaan ole niitä tehtaalla erikseen pyöritellyt :)
--- Lainaus päättyy ---
Ja siks ne kaikki vuotaa! Thumbd
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 4.08.2013 kello on 00:09 ---Ja siks ne kaikki vuotaa! Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Juu. Butyyliä pitää olla ruuvissa kunnolla. Ulkopeltien lämpökutistumien ja laajenemisten voimat pyrkii liikuttamaaan saumoja. Jotenkin uskon että butyylinauha joustaa paremmin näissä liikkumissa.
-------:
Ja kaikki vaunut/asuntoautot on täysin mätiä ja kosteus ongelmaisia.. Thumbd Thumbd Thumbd Nyt alkaa vaunu markkinat kun totuus on tullut julki ja rupiaa saamaan edullisia ja korjattavia vaunuja.. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta