Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuinka on veronmaksuhalukkuutesi tänään kehittynyt?

<< < (10/14) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  1.08.2013     kello on 14:13 ---Pikkasen huononi mun veronmaksu innostus..

--- Lainaus päättyy ---

Vähän tuohon suuntaan mullakin meni. Tosin se verojen vähentäminen tuli aika kalliiksi.

Eli teetin talon ulko-ovien uusimisen 3kpl ovia töineen n.6300€. Helpotusta veroon loppuvuodeksi reilu satanen kuussa, kiitos kotitalousvähennyks en. Oishan tuota saanut olla enemmänkin.

Soleil:
Olen aina marissut tästä asiasta.
Sen ymmärrän kyllä, kun Suomessa on pitkä pimeä aika, niin onhan se mukava kun sitä valoa on teiden varsilla vaikkapa ilta kymmeneen asti mutta sitä en ymmärrä että ne valot palaa läpi yön teillä jossa ei kukaan kulje.
Minä en ainakaa ollut aijemmin valmis maksamaan veroja turhaan ja marisematta tuohon kun olisi sille parempaakin sijoitus paikkaa. Suomessa on ilmeisesti vara kuluttaa sähköä.
Oletko sinä valmis kustantamaan poroille, hirville ja muille metsän eläville valoa heidän yöhönsä?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil -  2.08.2013     kello on 10:03 ---Sen ymmärrän kyllä, kun Suomessa on pitkä pimeä aika, niin onhan se mukava kun sitä valoa on teiden varsilla vaikkapa ilta kymmeneen asti mutta sitä en ymmärrä että ne valot palaa läpi yön teillä jossa ei kukaan kulje.

--- Lainaus päättyy ---

Heh...  Ja autoissa kun on yleensä ajovalot. Siitä huolimatta pääsääntöisesti valaistaan se ajorata, eikä suinkaan vieressä olevaa kevyenliikenteenväy lää!  :o
Torniosta kun lähtee Väylänvartta ylös, niin taitaa puolet matkasta olla valaistu, vaan sama ongelma se on näköjään muuallakin.

Eemeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil -  2.08.2013     kello on 10:03 ---Olen aina marissut tästä asiasta.
Sen ymmärrän kyllä, kun Suomessa on pitkä pimeä aika, niin onhan se mukava kun sitä valoa on teiden varsilla vaikkapa ilta kymmeneen asti mutta sitä en ymmärrä että ne valot palaa läpi yön teillä jossa ei kukaan kulje.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy laittaa kaikille teille liiketunnistimet... .. ei pala turhaan valot, ei!!!! ;D

Captainkidd:
Ostas mese kärpäslätkä tota itikkaas varten, se mua häirittee ja tuli sipastua moneen kertaan näyttöä vieläki rasvasemmaksi.
Menee se lätkän alvikin johonkin tarkoteukseen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View