Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nyt ei ota yhtään pattiin!
MatsOnni:
Ei ota pattiin yhtään. Kävin just pyörälenkillä, alkumatkasta saavutin kaksi nuorta rouvaa, jotka pyöräilivät rinnakkain. Kauempaa katsoin että saakeli, taaskaan ei pääse ohi. Kun tulin lähemmäksi jostakin mieleen tupsahti, että hittoon kaikki keskinopeus- ja syketavoitteet, oon minä tylsemmissäkin maisemissa pyöräillyt. Lämmintä on +25 ja nuoret rouvat olivat hyvinkin sään mukaisesti pukeutuneet. :) :) :)
No pääsin, *jouduin* pääsin, *jouduin* minä ohittamaan.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 28.07.2013 kello on 13:27 ---Ei ota pattiin yhtään. Kävin just pyörälenkillä, alkumatkasta saavutin kaksi nuorta rouvaa, jotka pyöräilivät rinnakkain. Kauempaa katsoin että saakeli, taaskaan ei pääse ohi. Kun tulin lähemmäksi jostakin mieleen tupsahti, että hittoon kaikki keskinopeus- ja syketavoitteet, oon minä tylsemmissäkin maisemissa pyöräillyt. Lämmintä on +25 ja nuoret rouvat olivat hyvinkin sään mukaisesti pukeutuneet. :) :) :)
No pääsin, *jouduin* pääsin, *jouduin* minä ohittamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mites selvitit, että rouvat ovat rouvia? Otitkos siinä ohitellessa puheeksi?
Eikös muuten tuollaisessa perämaisemassa syketavoitteeseen pääse pienemmälläkin vauhdilla..? ;)
MatsOnni:
Kyllä he rouvia ovat, empiriinen tutkimus todistaa. Ja sitäpä minä just pelkäsin että vaikka keskinopeus laskee niin syke senkun nousee (siis syke). :)
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 28.07.2013 kello on 18:52 ---Kyllä he rouvia ovat, empiriinen tutkimus todistaa. Ja sitäpä minä just pelkäsin että vaikka keskinopeus laskee niin syke senkun nousee (siis syke). :)
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli vähääkään sinua tunnen, niin sinullahan
oli kamera mukana.?
Voisitko pari kuvaa laittaa tänne meillekin
ihmeteltäväksi.
MatsOnni:
Tämä oli nyt saman lainen tilanne kuin se Gahpirin varpaalla istunut lintu. Nou camera, nou quva :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta