Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Kare 27 Jul 2013
  • Terve!

    Eilen kävin eräässä vaatetuliikkeessä ( sen, jonka mainoksessa miehet kävelevät hassun hitaasti ) paita ostoksilla.

    Erittäin ystävällinen myyjä kysyi voiko auttaa, ja esitin asiani, ja sopiva paita löytyikin tuotapikaa, ja kun hintaneuvottelussa ilmeni, että paita on 50% tarjouksessa otin vielä toisenkin ;D . Eikä koko tapahtumaan mennyt kuin ~5 min. yleensä ei noista marketeista tahdo löytyä aikuisten kokoja ollenkaan, vaan koot loppuvat 2XL:ään.
    Paidoissa oli vielä tuoteselosteen mukaan nappi takuu (mitä lie tarkoittaakin), ja nyt on syntymäpäivillä käyty, ja kaikki napit tallessa ;D
    Käyttämäni liike sijaitsee Raision suurimman liikekeskusen yläkerrassa, Ja olen erittäin tyytyväinen saamaani palveluun sekä ostamiini tuotteisiin.
  • #2 kirjoittanut krtek 27 Jul 2013
  • Käsitykseni mukaan "nappitakuu" tarkoittaa sitä, että voit viedä paidan takas kauppaan jos nappitippuu ja he ompelevat sen kiinni. En tiedä moniko käyttää tuota takuuta mutta onhan se ihan kätevä vaikka homman hoitaa pienemmällä vaivalla ihan itse. Ja sitten vielä pitää varoo ettei ole Rosvo-Roope...
  • #3 kirjoittanut nike 27 Jul 2013
  • Nappitakuu tarkoittaa sitä että jos nappi irtoaa niin saat uuden paidan tilalle :)
    Itsekkin olen todella tyytyväinen kyseisen ketjun palveluun.
  • #4 kirjoittanut HiTec 28 Jul 2013
  • Nappitakuu tarkoittaa sitä että jos nappi irtoaa niin saat uuden paidan tilalle :)
    Itsekkin olen todella tyytyväinen kyseisen ketjun palveluun.

    Juuri näin tuo takuu toimii, kunhan paita muilta osiltaan on ehjä. Tosin mallistokin vaihtuu jatkuvasti, niin mistä sitten löytyykään se "vastaava" tilalle ::)

    Myös omalla kohtaa ko. ketjun liikkeistä on löytyneet ne sopivimmat releet päälle. Paidatkaan ei ole mitään markettien muovi-himmeleitä, vaan ihan aitoa puuvillaa ja hihoissakin pituutta silleen ettei näytä miltään rippikoulu-paidalta yli 4-kymppisen äijän niskassa Thumb
  • #5 kirjoittanut Kare 28 Jul 2013
  • Terve!

    Hyvää kampetta oon löytänyt ennenkin ko liikkeistä Thumb

    Mutta tarkoitus ei ollu ruveta mitään kauppaketjua mainostamaan, vaan tuoda julki tyytyväisyyteni elämän pieniin asioihin, jotka aiheuttavat hyvänolon tunnetta.

    Jos vaikka muillakin olisi kokemuksia siitä, ettei kaikki ole aina päin per...hosia ::) Thumb
  • #6 kirjoittanut MatsOnni 28 Jul 2013
  • Ei ota pattiin yhtään. Kävin just pyörälenkillä, alkumatkasta saavutin kaksi nuorta rouvaa, jotka pyöräilivät rinnakkain. Kauempaa katsoin että saakeli, taaskaan ei pääse ohi. Kun tulin lähemmäksi jostakin mieleen tupsahti, että hittoon kaikki keskinopeus- ja syketavoitteet, oon minä tylsemmissäkin maisemissa pyöräillyt. Lämmintä on +25 ja nuoret rouvat olivat hyvinkin sään mukaisesti pukeutuneet.   :) :) :)

    No pääsin, *jouduin* pääsin, *jouduin* minä ohittamaan.
  • #7 kirjoittanut Aakku 28 Jul 2013
  • Ei ota pattiin yhtään. Kävin just pyörälenkillä, alkumatkasta saavutin kaksi nuorta rouvaa, jotka pyöräilivät rinnakkain. Kauempaa katsoin että saakeli, taaskaan ei pääse ohi. Kun tulin lähemmäksi jostakin mieleen tupsahti, että hittoon kaikki keskinopeus- ja syketavoitteet, oon minä tylsemmissäkin maisemissa pyöräillyt. Lämmintä on +25 ja nuoret rouvat olivat hyvinkin sään mukaisesti pukeutuneet.   :) :) :)

    No pääsin, *jouduin* pääsin, *jouduin* minä ohittamaan.
    Mites selvitit, että rouvat ovat rouvia? Otitkos siinä ohitellessa puheeksi?
    Eikös muuten tuollaisessa perämaisemassa syketavoitteeseen pääse pienemmälläkin vauhdilla..? ;)
  • #8 kirjoittanut MatsOnni 28 Jul 2013
  • Kyllä he rouvia ovat, empiriinen tutkimus todistaa. Ja sitäpä minä just pelkäsin että vaikka keskinopeus laskee niin syke senkun nousee (siis syke).  :)
  • #9 kirjoittanut vesako 28 Jul 2013
  • Kyllä he rouvia ovat, empiriinen tutkimus todistaa. Ja sitäpä minä just pelkäsin että vaikka keskinopeus laskee niin syke senkun nousee (siis syke).  :)

    Mikäli vähääkään sinua tunnen, niin sinullahan
    oli kamera mukana.?

    Voisitko pari kuvaa laittaa tänne meillekin
    ihmeteltäväksi.

  • #10 kirjoittanut MatsOnni 28 Jul 2013
  • Tämä oli nyt saman lainen tilanne kuin se Gahpirin varpaalla istunut lintu. Nou camera, nou quva  :-[
Sivuja:
Toiminto