Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Raha

<< < (13/25) > >>

Duster:
Minä nautin jokaisesta päivästä jolloin kivut eivät hallitse. Ei miull rahhoo oo mut matkakulkine on eihän tuo uus oo mut mulle sopiva (ja oli sopivan hintainen). Mulle o sama jos naapuri ajaa uuvella Concordella, ajakoon jos varaa on mie tyydyn omaani (mitä nyt joskus haaveilen vähän isommasta). Rahaa tulee, rahaa menee, ei tee pesää sillä raha on käyttöä varten (eikä kukaan oo vieny tästä mualimasta lähtiessään rahhoo mukanaan vaan on jättänyt sen perikunnalle riideltäväksi). Sanoisin jotta raha on välttämätön paha....hyvähän se olisi jos ilmankin tulisi toimeen (mut mitenkäs sitten verotettaisiin...) Rahasta voi immeiset riiellä loputtomiin, mut onko se hyödyllistä nimittäin se riitely?
No jos joku haluaa ajaa (vetää) ain uutta, ajakoon (vetäköön) kaikille se ei kumminkaan oo mahdollista. Kaikki eivät arvosta rahaa/omaisuutta niin että ain pitäis olla uusin ja paras kalusto pihas, mone tykkää kaikenmoisesta näpertelystä jota tämä vanhempi kalusto suo ylenmäärin ;)
Onhan niinkin ettei se uusikaan ole oman näköinen ennekuin sen on itse tuunannut (siis näperrellyt siihen omat juttunsa) Thumb Thumb Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 27.07.2013     kello on 09:54 ---mone tykkää kaikenmoisesta näpertelystä jota tämä vanhempi kalusto suo ylenmäärin ;)
Onhan niinkin ettei se uusikaan ole oman näköinen ennekuin sen on itse tuunannut (siis näperrellyt siihen omat juttunsa) Thumb Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ja kun hankkii sen uudemmankin sillä silmällä että tätä pidetään itsellä useampi vuosi ellei jopa kauemmin niin silloin sitä tulee ihan eri tavalla tuunattua kun tietää että itsellehän tässä "mökkiä" tehdään.

Alan:
... siinä se hankintahinta jakaantuu useammalle vuodelle, eikä tarvi arvonlaskua murehtia, kun ei kuitenkaan ole myymässä. Sitten kymmenen-kahdentoista vuoden päästä siitä saa mitä saa, jos malttaa vaihtaa silloinkaan.

Vanha kaveri aikanaan kertoi kokemuksia alkovi-kerrossänky autostaan. Sanoi, että sen jälkeen kun lapset ei enää lähteneet mukaan muutti rouva nukkumaan kerrossängyn alapetille, ja vieraili sitten alkovissa kun siltä tuntui.  ;D

---------------------

Jokainen laittaa kalustoon sen, minkä pystyy ja järkeväksi näkee, oma asia hyvin pitkälle. Ja toisten valintoja pitää kunnioittaa. Itte en ymmärrä vanhan kaluston arvostelua ja luulen, että osaksi saattaa olla luulottelua, että muut niin tekee. Eri asia sitten, jos kulkine on turvallisuudelle vaarallinen, mutta sellaisena tuskin oikea karavaanari kalustoaan pitää... ja vaikka valtavat concordet ja muranot minua oudoksuttavatkin, niin eivätpä enää saa kummoisia reaktioita aikaan. Enemmän pysähdyn katsomaan hyvin pidettyä veteraania tai kompaktia pikkuautoa, jollainen omakin on.

Mulli:
Tokihan se uuden ostaminen on tärkeää. Mistäpä minä sen kukkamultaruukun tuohon pihalle hankkisin, jollei joku olisi sitä ensin vaununa ostanut 30 vuotta aikaisemmin?  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.07.2013     kello on 10:11 ---Ja kun hankkii sen uudemmankin sillä silmällä että tätä pidetään itsellä useampi vuosi ellei jopa kauemmin niin silloin sitä tulee ihan eri tavalla tuunattua kun tietää että itsellehän tässä "mökkiä" tehdään.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View