Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Raha

<< < (2/25) > >>

krtek:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 25.07.2013     kello on 21:28 ---Tottakai tuotteiden, palvelujen yms yms hinnoista voi ja pitää voida keskustella. Kokonaan toinen juttu on rahalla ja kulkineella elvistely, sitä tuskin kaivataan.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin, tästä olen enemmän kuin samaa mieltä.

dallezet:
Pakko on myöntää, että ostettuani halvan/vanhan/ruman/silti meille sopivan matkailuauton ja liityttyäni innoissani valtakunnalliseen yhdistykseen, koin melkoisen herätyksen kirjauduttuani näille sivuille... Aika pian tuli todeksi se, ettei "karavaanari olekaan kaikkien kaveri". En ollut ollenkaan ymmärtänyt, että jotakuta voisi ärsyttää se, että meidän perheessä on halpa auto. Noh, meidän perheessä kun ei ole varaa ajella muulla, se on niin yksinkertaista. Eikä myöskään ole halua pitää matkailuautossa kiinni rahaa enempää, kuin se on meille järkevää, tällä käytöllä. Tätä foorumia selatessa tajusin kuitenkin, että osalla karavaanareista on ällistyttävän suuri kiinnostus siihen, millä muut ajaa tai mitä ne perässään vetää ja kuka sen on maksanut/mitä se on maksanut/onko se lainarahalla ostettu/jne. Se vilpittömästi minua ihmetyttää. Ihaillen katson oikein hienoja autoja, mutta silti en kaipaile niitä itselleni, koska tämä meidän kuljin on meille oikein soppeli (vielä kun saadaan vedet rakenteista pois  :P ). Ja minulle on aivan yksi ja lysti, kuka sen auton omistaa/maksaa.

Mutta sen verran herkkänahkainen olen, että vähän harmittaa, että tämä(kin) tosiasia minulle selvisi. En edellisellä reissulla vielä ymmärtänyt alueella hävetä autoni ikää tai kolhuja tai kosteuttakaan. Nyt jo tiedän paremmin.  :(

Ei varmaan ole mitään yhteisöä olemassa, jossa ei olisi tätä kateutta/arvostelua, näinhän se tietysti on. Meidän perhe elää koira/hevosmaailmassa ja olinkin luullut, että ne olivat pahimmat... Ja juu, meidän ravurit ei meitä elätä, vaan me ne, mutta muutama Voittaja-ruusuke on sentään parilla koiralla -nehän ne autuaaksi tekeekin ihmisen!  ;D

Terkkuja nyt kaikille karavaanareille. Minä olen sitten se, joka sinnikkäästi,  naama illillään morjenstaa siitä vanhasta matkailuautosta kaikille!  :-*

Alan:
Tarkoitus on pitää ilmapiiri täällä hyvänä ja sopuisana, varoittava esimerkki toisenlaisesta foorumista kun on kaikkien tiedossa.

Muutenhan asia ilmenee edellisistä kirjoituksista varsin hyvin.  Thumb

K.E.V:
Mitäs siitä höpöttämään, on jokaisen oma asia.

Ja turha hävetä mitään vanhempaa kulkinetta, ei minun mielestä niissä ole mitään hävettävää, eikä kananta vetää palkokasvia jos joku "liikuttuneessa tilassa" repii turpaansa. ???

Rölli:
Oha näit toisten hylkäämiä ajokkeja tämänkin foorumin porukalla pilvin pimein... Mun silmäterä on tuo vm80 oleva chevyhuussi joll pääsääntösesti liikun ja ku enempi porukkaa matkass ni sitt perään laitetaan vanha matkaajan vaunu.. olikoha 84 tai jotain sinne päin...
ett tervetuloo porukkaan ja räpylät heiluun ku vastaan tullaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View