Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Raha

<< < (6/25) > >>

winemaker:
No just !

Rahasta saa keskustella ja pitää keskustella.  Raha on nykyelämän eräs perusteista.  Ilman sitä on hankalaa tulla toimeen.  Rahasta voidaan keskustella monella tavalla, joko keskustellen siitä tai korostaen sitä.  Kaikki tämä on keskustelijan lähettämistä kommenteista ja niiden sisällöstä kiinni.

Itse kunnioitan rahaa.
Ja halveksun sellaisia rahan käyttäjiä, jotka korostavat ostamiaan hyödykkeitä ja niiden arvoa sekä käyttävät kerskakulutuksen hyödykkeitä arvonsa mittareina.

Tässä mennään taas greippaasti asiasta Kaarinan aloittaman keskustelun sivuraiteille, mutta tuntien Kaarinan ajatusmaailmaa sen verran, uskallan näin tehdä !  ;D

sipu:
winemaker
olen ollut aina väärässä  ::)
kun olen luulut
ettei miehet ymmärrä naisten ajatusmaailmaa
mutta suonetko sen anteeks
kun olen yleistänyt  :-[
(täällä ,kun tuntuu useinkin ,ettei ymmärrä tuo yksi minua milloinkaan tai silloinkaan  )
tai jotain  ???

lainaus winemaker txt
"Tässä mennään taas greippaasti asiasta Kaarinan aloittaman keskustelun sivuraiteille, mutta tuntien Kaarinan ajatusmaailmaa sen verran, uskallan näin tehdä !"

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 26.07.2013     kello on 19:25 ---Rahasta saa keskustella ja pitää keskustella.  Raha on nykyelämän eräs perusteista.  Ilman sitä on hankalaa tulla toimeen.  Rahasta voidaan keskustella monella tavalla, joko keskustellen siitä tai korostaen sitä.  Kaikki tämä on keskustelijan lähettämistä kommenteista ja niiden sisällöstä kiinni.

Itse kunnioitan rahaa.
Ja halveksun sellaisia rahan käyttäjiä, jotka korostavat ostamiaan hyödykkeitä ja niiden arvoa sekä käyttävät kerskakulutuksen hyödykkeitä arvonsa mittareina.

Tässä mennään taas greippaasti asiasta Kaarinan aloittaman keskustelun sivuraiteille, mutta tuntien Kaarinan ajatusmaailmaa sen verran, uskallan näin tehdä !  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Se on tuo Wine paitsi hauska myös viisas mies.

Vaan yhteishenki syntyy siitä, että ihmistä ei mitata rahan, kaluston tai tittelin mukaan, ei niiden hienouden tai vaatimattomuuden, suuruuden tai pienuuden, olemassaolon tai puutteen.

Kokemus ja taito tässä meidän lajissa tai siihen liittyvissä asioissa on sitten eri juttu. :D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.07.2013     kello on 20:40 ---Kokemus ja taito tässä meidän lajissa tai siihen liittyvissä asioissa on sitten eri juttu. :D

--- Lainaus päättyy ---

Tuo kokemus ja sen mukana tullut taito (?) se se vasta on varsin merkillinen juttu. Alkukesästä kun tuo koppi itsellekin hommattiin, niin oltiin niin ostoshuuman 7. taivaassa ettei tosikaan jotta "Tällähän sitten..." ::) No eka reissu sitten kolautti tylysti takaisin maan päälle, millaista se oikeasti onkaan tuollaisen wanhemman kopin kera reissata :-[ Pari viikkoa kotosalla, pientä tuninkia ja nyt 2. reissu menikin jo ihan toiseen malliin. Matkanteosta osasi nyt paikoitellen jo jopa nauttia :D Sitä aina vain ajan kera oppii tulemaan noiden vermeiden kanssa toimeen, löytää niiden hyvät puolet ja toimia sitten niiden ehdoilla 8)

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.07.2013     kello on 20:40 ---Se on tuo Wine paitsi hauska myös viisas mies.

Vaan yhteishenki syntyy siitä, että ihmistä ei mitata rahan, kaluston tai tittelin mukaan, ei niiden hienouden tai vaatimattomuuden, suuruuden tai pienuuden, olemassaolon tai puutteen.

Kokemus ja taito tässä meidän lajissa tai siihen liittyvissä asioissa on sitten eri juttu. :D

--- Lainaus päättyy ---
Tuollaisiin ajatuksiin voin kirjoittaa nimeni alle Thumb Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View