Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Raha

<< < (5/25) > >>

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 26.07.2013     kello on 12:21 ---Minulla rahahuolet ohi!
Tuli yöllä viesti puhelimeen, että olen voittanut arvonnassa 1,5 mlj Puntaa.
Ei tarvitse, kuin lähettää tilinumero ja nimi, niin homma selvä!

Jaettu ilo, kaksinkertainen ilo!

--- Lainaus päättyy ---

Onnea Simasuu, eiku pikaisesti tili yms. tiedot,   kerkiät vielä tälle kaudelle törsätäkkin osan.
Vähän saattaa tulla hävikkiä kun puntia muutat rahaksi, mutta onhan tuossa hävikin varaakin vähän.  :D :D :D :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 25.07.2013     kello on 21:26 ---ei varmaankaan ollu tarkoitus sun määrittelemässä jutussa .. lueppa risto66:sen juttui vähä enempi ni ymmärrät ehk mist oli kyse..

--- Lainaus päättyy ---
Noniin,eiköhän lopeteta tämä juttu tähän ja sillä selvä,opittu on ja opiksi saatu.Kiitos...

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 26.07.2013     kello on 11:29 ---Minä olen tähän ikään oppinut, että useimmat ihmiset ovat oman elämänsä parhaita asiantuntijoita, ja osaavat elää niin kuin tykkäävät.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä hieman modaisin tätä "...useimmat aidosti onnelliset ihmiset...", sillä tuo oman elämänsä osaaminen on todellinen taito-laji. Milloin on muka mitäkin mutkua kun ei voi. Kysytään neuvoa koko lähipiiri läpi kummin kaiman serkkua myöten oiskos se tahi tää hyvä jne. Ja p...t! Itte se on elämässä virheensä tehtävä ja niistä opittava, jotta löytää just sen oman, kullekin passelin henk.koht. kokonaisuutensa. Yksi erittäin suurta egoa vaativa juttu onkin myöntää olleensa väärässä ja aimo annos siviilirohkeuttakin tarvitaan jotta uskaltaa tosiaan valita sen oman polkunsa, vaikka se joskus olisikin ns. päävirtaa vastaan 8)

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 26.07.2013     kello on 12:40 ---Sen kunniaksi poikkeen tuolla  .. http://www.sahti.fi/pages/Suuret_Oluet-Pienet_Panimot/6406 ....

--- Lainaus päättyy ---

Ei onnistunut, ei! Jono parisataametrinen, eikä edennyt silmin havaittavasti.
Takaisin kotiin, oma grilli tuleen ja kaapista palan painikkeeksi Lidlin 0,49 sentin olut.
Kyllä kelpaa!

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: lasiseppa - 26.07.2013     kello on 12:14 ---Minä en keskustele rahasta koska minulla ei sitä ole eikä siten myöskää asiantuntmusta asiasta keskustellakseni siitä asiallisesti
  :)

--- Lainaus päättyy ---

Minä voin keskustella rahasta melkoisella asiantuntemuksella. Olen joutunut katselemaan sitä niin pitkien matkojen päästä, että niillä etäisyyksillä sitä mahtuu kerralla näkökenttään aivan hirmuisia määriä.

Mitä tulee asialliseen keskusteluun, tokko pystyn sellaiseen lainkaan  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View