Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Raha
perho-ukko:
Sama juttu!! Oliskohan niin,että lapsena oli niukkaa,tietämättään tullu nykyään varastoitua vararavintoa kroppaan,nyt niistä on vaikea päästä eroon !! ;D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.07.2013 kello on 18:48 ---Syntymä kotoa lähtiessäni -73 tein saman päätöksen. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
ja kun minä oon luullu että velanottokyky on varallisuutta :o
nykyisillä koroilla ainakin
Tätä minä vislailen ko kukkaro välillä on ohkasempana :-[
Ei ole mulla markkoja taskussa ,mutta siittä viis mä välitän sillä rikkaus vaan ei konsanaa voi näyttää meille tietä onnelaan .
Ja niinhän sitä kerrotaan kaskussa että rikkaus syöntä rasittaa ja kohtalo pitää aina laskussa miten paljon kukin aina saa.
Sä kätes mulla anna oi heilini
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 31.07.2013 kello on 09:33 ---Tätä minä vislailen ko kukkaro välillä on ohkasempana :-[
Ei ole mulla markkoja taskussa ,mutta siittä viis mä välitän sillä rikkaus vaan ei konsanaa voi näyttää meille tietä onnelaan .
Ja niinhän sitä kerrotaan kaskussa että rikkaus syöntä rasittaa ja kohtalo pitää aina laskussa miten paljon kukin aina saa.
Sä kätes mulla anna oi heilini
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon kun vielä lisätään viisun sanat...
"Tullaan, tullaan...toimehemm e tullaan. Vielä on viitonen kahviin ja pullaan"
Tosin kohta alkaa näyttää siltä, että pelkkään kahviin...ainakin kun katsoo jotain ABC:n hintatasoa.
joo o:
Minun täytyy kyllä sanoa, että jos ei pankista olisi rahaaa saanut lainaksi, niin ei minulla juuri mitään omaa olisi Thumb
Eikä nytkään ole muutakuin välttämättömät "pahat". Velat on aina maksettu, siksi ei ole raha nytkään kuin päiväksi kerrallaan :-\
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 31.07.2013 kello on 09:49 ---Minun täytyy kyllä sanoa, että jos ei pankista olisi rahaaa saanut lainaksi, niin ei minulla juuri mitään omaa olisi Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Näin on, minäkin asuisin varmaan ties missä, toista se oli ennenvanhaan, asuntolainat olleet pahimmillaan lähemmäs 15 %, ja pienimmällään olleet reilussa 1.5 % vai liekkö jopa alle sen. Nyt taitaa olla lähempänä 4 %
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta