Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer T 50 vm 1982 (Tonnin projekti)
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 24.08.2013 kello on 18:15 ---Jos tiedät miltä näyttää 4mm vaneri, 30mm eristelevy ja kuulavasaroitu alumiinipelti, niin olet jo rakenteen nähnyt...
--- Lainaus päättyy ---
Unohdit mainita kukkamullan, joka on niissä vanhoissa merkittävä osa rakennetta ;D ;D
RRR:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 24.08.2013 kello on 18:15 ---Jos tiedät miltä näyttää 4mm vaneri, 30mm eristelevy ja kuulavasaroitu alumiinipelti, niin olet jo rakenteen nähnyt. :)
Vaunusta/autosta riippuen sitten muutama 20X30mm puurima kaverina.
--- Lainaus päättyy ---
Olen minä joskus noita nähny. Vaunukaupoille : 8) mistähä löytäs tarpeeks halavan?
Osaisko desipeli neuvoa, noita solikan vaunuja ku on esim 552 ja T55 niin mikä niissä on isoin ero? Siis muu kuin ikä ja sen tuomat päivitykset. Meillä ku on 5 lasta ni tollanen 45 ja 50 saattaa käydä ahtaaksi. :)
Desibeli:
--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 24.08.2013 kello on 22:05 ---Osaisko desipeli neuvoa, noita solikan vaunuja ku on esim 552 ja T55 niin mikä niissä on isoin ero? Siis muu kuin ikä ja sen tuomat päivitykset. Meillä ku on 5 lasta ni tollanen 45 ja 50 saattaa käydä ahtaaksi. :)
--- Lainaus päättyy ---
Noilla ei paljon muuta eroa ole kuin ikä.
Rakenteeltaan suunnilleen samoja vaunuja. T 55 kolmella sivupellillä. 552 kahdella, joten saumoja vähemmän (vesi ei pääse niin helposti rakenteisiin).
552 saattaa olla leveämpi. 552:ssa on etuosan laatikko parempi.
Aina kannattaa uudempaa katsella jos ei halua korjailla.
Sellainen vaunu parempi, mitä ei ole "yritetty korjata". Tulevaisuudessa helpompi korjata, kun edellisissä korjauksissa ei ole tehty "virheitä". Näistä itse katsoisin 552:sta.
Mielestäni Solifer 5602i olisi oiva vaunu. On kokoa ja näköä.
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 24.08.2013 kello on 21:34 ---Unohdit mainita kukkamullan, joka on niissä vanhoissa merkittävä osa rakennetta ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tää on niin totta. Itselläni koivuntaimi pilkisti lokasuojan puuosista.
- Desibeli
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 24.08.2013 kello on 22:05 ---Olen minä joskus noita nähny. Vaunukaupoille : 8) mistähä löytäs tarpeeks halavan?
Osaisko desipeli neuvoa, noita solikan vaunuja ku on esim 552 ja T55 niin mikä niissä on isoin ero? Siis muu kuin ikä ja sen tuomat päivitykset. Meillä ku on 5 lasta ni tollanen 45 ja 50 saattaa käydä ahtaaksi. :)
--- Lainaus päättyy ---
Solifer 6702, siinä olis tilaa isommallekkin sakille.
RRR:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 25.08.2013 kello on 18:48 ---Solifer 6702, siinä olis tilaa isommallekkin sakille.
--- Lainaus päättyy ---
Itseasiassa 6102i ja 6702i on kyllä ollu haaveissa. 5602i kävis myös, yhdestä 5602i:stä hiukan kauppoja hieroskelin, en ole vaan ehtinyt sitä vielä katsomaan. Yhden 6702:n kävin kattoo, en tosin ostoaikeissa kun oli sen verran hintaa. 552 olis myös vaihtoehto, vaikkei se isolle perheelle mikään tilaihme olekaan. Menipä offiksi :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta