Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer T 50 vm 1982 (Tonnin projekti)

<< < (31/66) > >>

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: Desibeli - 22.08.2013     kello on 19:39 ---...Onko kellään hyvää keinoa saada ruostuneita ruuveja pois tuosta saranasta(taitaa olla jotain alumiiinin tapaista)?...

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tuollaiset kannattaisi porata pois? Vakaa käsi, tai tolppapora, ruuvia hiukkasen pienempi terä ja sillä lähtee. Riippuu vähän tilanteesta.

Fenix:
Jotain alumiinisotkua nuo saranat on. Itse kopsautin vaan ruuvipenkissä naulalla vastapalloon noita katkenneita ruuivinpäitä, niin lähtivät irti.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 22.08.2013     kello on 21:37 ---Eikös tuollaiset kannattaisi porata pois? Vakaa käsi, tai tolppapora, ruuvia hiukkasen pienempi terä ja sillä lähtee. Riippuu vähän tilanteesta.

--- Lainaus päättyy ---
toi poraaminen on mun mielest viimenen vahto ehto, jos ei vasara ja lämpö auta.....

Desibeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 22.08.2013     kello on 21:40 ---Jotain alumiinisotkua nuo saranat on. Itse kopsautin vaan ruuvipenkissä naulalla vastapalloon noita katkenneita ruuivinpäitä, niin lähtivät irti.

--- Lainaus päättyy ---
Ruuvihan ei mene alumiini saranasta läpi asti.

- Desibeli

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: Desibeli - 22.08.2013     kello on 22:21 ---Ruuvihan ei mene alumiini saranasta läpi asti.

- Desibeli

--- Lainaus päättyy ---

Katsoin vähän huonosti, eli kyseessä olikin upotetut pultin päät. Tollasille ensin rapsakasti imeytyvää ruosteenirrotinta, vuorokauden päästä lämpöä ja vastakierretapilla irti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View