Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Peruutus
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.07.2013 kello on 23:04 ---Olisko jossain myynnissä myös sivukameroita -
--- Lainaus päättyy ---
Waecon johtonipussa on paikka kolmelle kameralle. Tarkoitus olisi jossain vaihessa laittaa toinen, jolla näkisi inhottavissa risteyksissä 'pelkääjän olan yli'.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 24.07.2013 kello on 00:21 ---Peruutuskamerat jne ovat kyllä hauskoja leluja, vaan kaikkein varmin tapa on kuitenkin vaappua katsomaan ihan omin silmin. Niillä näkee kaikkiin niihin paikkoihin, joihin vain ilkeää päänsä kohti kääntää.
--- Lainaus päättyy ---
-70 luvulla, kun ei ollut kameroita, meillä oli pieni FM-lähetin. Pelkääjä sopotti takana siihen ja minä kuulin autoradiosta ohjeet.
ihaa:
Tuossa Adriassa tehtaalla asennettu peruutustutka neljän sensorin kanssa oli ihan toimiva kapistus mutta kyllä se vaan aina oli hiukan epävarma tunne ennen peruutuskameraa, nyt kamera näyttää taakse aina sinne 7 metriin asti joka on käytössä aina ajettaessa, kameran linssi ei sotkeennu edes sateella kun se on katossa, ei takaseinässä.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 24.07.2013 kello on 06:36 ---Kyllä toi on jo omaa tyhmyyttä,siellä taas on ollut ratin ja penkin välissä............ ................
--- Lainaus päättyy ---
Lähes hämmentäviä näkökulmia. Onko nyt todella niin, että vahinko voi sattua vain tyhmälle ja piittaamattomalle? Ja onko todella niin, että jos (sattuman kaupalla) on käynyt niin ettei koskaan omalle kohdalle ole vahinkoa sattunut, se jotenkin osoittaa ettei jatkossakaan niin voi käydä? Miksi tarralliset edes ottaa vakuutuksia?
Minun käsitykseni mukaan vahinkoja voi sattua kenelle tahansa, oli tarra tai ei. Minulla on tarra, ja minullekin on sattunut vahinkoja, joskaan ei aivan tuontasoisia.
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.07.2013 kello on 07:38 ----70 luvulla, kun ei ollut kameroita, meillä oli pieni FM-lähetin. Pelkääjä sopotti takana siihen ja minä kuulin autoradiosta ohjeet.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on käytössä radiopuhelimet pahoja paikkoja varten. Kävelevä peruutuskamera selostaa minulle sitä kautta ohjeita.
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 24.07.2013 kello on 09:16 ---
. Kävelevä peruutuskamera selostaa minulle sitä kautta ohjeita.
--- Lainaus päättyy ---
Tosi hieno laite... onks sääsuojattu kans?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta