Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Peruutus
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.07.2013 kello on 23:19 ---Ei varmasti huono päätös.. Thumb Thumb
Hienoa ettei pahemmin käynyt.
Ite joskus miettii kun tuossa talon päätyn rantteella työjelee moottorisahalla ihan tavan verkkareissa että pitäiskös edes housuihin satsata.Eikä varmaan kypärä ristikolla olis liiottelua ihan takapotkun varalta.. :o
--- Lainaus päättyy ---
No se toimiva jarru torjuu yleensä takapotkut (ei onneksi kokemusta), mutta kypärä ristikolla suojaa mun mielestä enemmän päätä, korvia ja silmiä ;)
On muuten ainakin kolme kertaa katkennut laho leppä 2-3 metristä ja pudonnut se latvaosa kypärään - kypärästäkään en luovu enää metsässä ;D Sama kypärä toimii myös polttomoottori trimmerin kanssa, kun en siinäkään luota suojauksessa enää pelkkiin pitkiin silmäripsiin ;)
Mulli:
Ottiatuota...
Viisastelultahan se varmasti kuulostaa, mutta minä kun kerran ajoin muutaman kilometrin verran (en ole ihan varma, josko toisenkin kerran ajoin. Muisti. Kirottu olkoon se) sellaisella oikeasti isolla yhdistelmällä, niin tulin taapertaneeksi pimeisiin peruutuspaikkoihin e n n e n kuin lähdin törmäilemään esineisiin. Uskon, että sillä tavalla olen säästänyt ainakin kolme euroa. Voi olla suurempikin summa.
Peruutuskamerat jne ovat kyllä hauskoja leluja, vaan kaikkein varmin tapa on kuitenkin vaappua katsomaan ihan omin silmin. Niillä näkee kaikkiin niihin paikkoihin, joihin vain ilkeää päänsä kohti kääntää.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 24.07.2013 kello on 00:21 ---Ottiatuota...
Viisastelultahan se varmasti kuulostaa, mutta minä kun kerran ajoin muutaman kilometrin verran (en ole ihan varma, josko toisenkin kerran ajoin. Muisti. Kirottu olkoon se) sellaisella oikeasti isolla yhdistelmällä, niin tulin taapertaneeksi pimeisiin peruutuspaikkoihin e n n e n kuin lähdin törmäilemään esineisiin. Uskon, että sillä tavalla olen säästänyt ainakin kolme euroa. Voi olla suurempikin summa.
Peruutuskamerat jne ovat kyllä hauskoja leluja, vaan kaikkein varmin tapa on kuitenkin vaappua katsomaan ihan omin silmin. Niillä näkee kaikkiin niihin paikkoihin, joihin vain ilkeää päänsä kohti kääntää.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä oon kyllä samaa mieltä ;D Thumb Thumb Thumb
MarkoA:
Ei kato pysty.. Kun niistä kymmenestä viereisestä vaunusta avataan verhot ja tuijotetaan miten se tuo uus naapuri saa koppinsa ojennukseen. Sehän siis täytyy peruuttaa ilman apua ja ohjeita, ikkunoita ja ovia aukomatta tyynesti pää niskatukea vasten peilejä vilkuille. Kertaakaan korjaamatta sukkana suoraan parkkiin. Viivasuoraan ja vaateriin. Jämäkästi.
NOT!!!
Aloittelija kun olen, hyppään ulos useita kertoja ennekuin vaunu on perillä. Vinossa. Mutta tyylillä ;)
Onneksi ei vielä kertaakaan ole kukaan tullut kommentoimaan mun touhua. Mulla on aikaa peruutella, joten aivan sama vaikka se ei ihan sukkana siihen osukaan. :D
Mutta kieltämättä se jonkinlaista painetta luo kun tuntee kaikki katseet niskassaan...
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 24.07.2013 kello on 00:48 ---...Mutta kieltämättä se jonkinlaista painetta luo kun tuntee kaikki katseet niskassaan...
--- Lainaus päättyy ---
Kovaäänisin nauru tulee kuitenkin aina aloittajan kuvan kaltaisille kuskeille. Peruutus katsos lasketaan onnistuneeksi aina, kun laitteet ovat ehjänä maalissa.
Paikka on kyllä tuossa kuvassa sellainen, että mielessä poikkesi myös mahdollinen pettänyt käsijarru. On kyllä hirmuisen vaikeaa olla näkemättä tuon kokoinen puu. Huomatkaa vielä matka ajotielle. Tosin en oikein osaa kuvasta päättää, onko nousua vai laskua.
Veikkaan kuitenkin, että ei selviä kolmella eurolla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta