Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut oh5yw 23 Jul 2013
  • Tämän lähemmäksi puuta ei oikein voi Härmälässä enää parkkeerata....

  • #2 kirjoittanut Kaija 23 Jul 2013
  • Auts!  :o
    Tän takia tarvitaan vaimoa matkalla mukana. Että se varmistaa ne kohdat, joita ei näe peileistä eikä peruutuskamerasta!
  • #3 kirjoittanut norlet 23 Jul 2013
  • Eiks tuo nyt menis vielä että, : hipasusta ei pidetä ;D vähän niikuin puukko hippasessakin...... ....
  • #4 kirjoittanut SeaSharky 23 Jul 2013
  • Minä peruutin joskus Itäkeskuksen Cittarin parkkipaikalla syyspimeässä pimeään mainoslaatikkoon, harmaa laatikko juuri perävälon kohdalla ja menihän se lamppu halki, kele, sen jälkeen en ole åarkkiruutuun peruutellut.
  • #5 kirjoittanut SeaSharky 23 Jul 2013
  • Siis peruuttelin henkilöautolla.
  • #6 kirjoittanut nieppi 23 Jul 2013
  • Kerra Tanskanreissulla rikoin taustapeilin lähtiessä ja aattelin et minähän en vanhana konkarina peilejä tarvii.
    No olisin sit kuitenki tarvinnu

    ...kele by nieppi, on Flickr
  • #7 kirjoittanut Jushi69 23 Jul 2013
  • Siksipä se peruutuskamera onkin poikaa... :)
    Harmillista kuitenkin kaikenkaikkiaan.
    Tulee mielee eräs metsurivahinko kun ajatteli että metsurivarusteet ovat liian kalliita mutta kun itselle(ei siis minulle mutta tuttavalle) sattui vahinko sahan kanssa ja terä upposi reiteen niin ei ne tavan haalarit kyllä terää estä syömästä lihaa.
    Pääsi kuiten autollensa ja siitä terveyskeskukseen josta ommeltavaksi.
    Eihän ne loppupelissä niin kalliita olletkaan ne metsurinvarusteet sen jälkeen ja sai vielä verotukseen.. Thumb
  • #8 kirjoittanut kuusaan.matti 23 Jul 2013
  • Tämän lähemmäksi puuta ei oikein voi Härmälässä enää parkkeerata....

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    30 cm liian pitkälle, mutta´korjaukulut maksaa aika paljon...
    Isolla autolla pitää liikkuua varsinkin taaksepäin hitaasti peruutuskameraa katsellen ja kuunnellen.
    Lumikelillä vielä varovammin, siellä voi olla kova penkka sitä kallista muovihelmaa vastassa.
  • #9 kirjoittanut Ossi66 23 Jul 2013
  • Siksipä se peruutuskamera onkin poikaa... :)
    Harmillista kuitenkin kaikenkaikkiaan.
    Tulee mielee eräs metsurivahinko kun ajatteli että metsurivarusteet ovat liian kalliita mutta kun itselle(ei siis minulle mutta tuttavalle) sattui vahinko sahan kanssa ja terä upposi reiteen niin ei ne tavan haalarit kyllä terää estä syömästä lihaa.
    Pääsi kuiten autollensa ja siitä terveyskeskukseen josta ommeltavaksi.
    Eihän ne loppupelissä niin kalliita olletkaan ne metsurinvarusteet sen jälkeen ja sai vielä verotukseen.. Thumb

    Olisko jossain myynnissä myös sivukameroita - meinaan vaan kun oman vaunun myyntikuvissa näkyy se väistämiskolmion tekemä rantu, joka oli niin korkealla ettei peilistä nähnyt ahtaassa risteyksessä >:( Thumbd

    Metsurin varusteista en luovu enää koskaan. Eka terän kosketus parin vuoden takaa oli pelkkä pintakankaan reikärivi, mutta nyt alkukesästä tiheikköä raivatessa kävi terä polven alle senverran lujaa että lopppäivän levis kuidut pitkin tiheikön näreitä... Ensikerraksi pitää varmaan hommata uudet housut, kun nuot maksoi jo ittensä  ;) Thumb
  • #10 kirjoittanut Jushi69 23 Jul 2013
  • Olisko jossain myynnissä myös sivukameroita - meinaan vaan kun oman vaunun myyntikuvissa näkyy se väistämiskolmion tekemä rantu, joka oli niin korkealla ettei peilistä nähnyt ahtaassa risteyksessä >:( Thumbd

    Metsurin varusteista en luovu enää koskaan. Eka terän kosketus parin vuoden takaa oli pelkkä pintakankaan reikärivi, mutta nyt alkukesästä tiheikköä raivatessa kävi terä polven alle senverran lujaa että lopppäivän levis kuidut pitkin tiheikön näreitä... Ensikerraksi pitää varmaan hommata uudet housut, kun nuot maksoi jo ittensä  ;) Thumb
    Ei varmasti huono päätös.. Thumb Thumb
    Hienoa ettei pahemmin käynyt.
    Ite joskus miettii kun tuossa talon päätyn rantteella työjelee moottorisahalla ihan tavan verkkareissa että pitäiskös edes housuihin satsata.Eikä varmaan kypärä ristikolla olis liiottelua ihan takapotkun varalta.. :o
  • #11 kirjoittanut Ossi66 24 Jul 2013
  • Ei varmasti huono päätös.. Thumb Thumb
    Hienoa ettei pahemmin käynyt.
    Ite joskus miettii kun tuossa talon päätyn rantteella työjelee moottorisahalla ihan tavan verkkareissa että pitäiskös edes housuihin satsata.Eikä varmaan kypärä ristikolla olis liiottelua ihan takapotkun varalta.. :o

    No se toimiva jarru torjuu yleensä takapotkut (ei onneksi kokemusta), mutta kypärä ristikolla suojaa mun mielestä enemmän päätä, korvia ja silmiä ;)
    On muuten ainakin kolme kertaa katkennut laho leppä 2-3 metristä ja pudonnut se latvaosa kypärään - kypärästäkään en luovu enää metsässä ;D  Sama kypärä toimii myös polttomoottori trimmerin kanssa, kun en siinäkään luota suojauksessa enää pelkkiin pitkiin silmäripsiin ;)
  • #12 kirjoittanut Mulli 24 Jul 2013
  • Ottiatuota...

    Viisastelultahan se varmasti kuulostaa, mutta minä kun kerran ajoin muutaman kilometrin verran (en ole ihan varma, josko toisenkin kerran ajoin. Muisti. Kirottu olkoon se) sellaisella oikeasti isolla yhdistelmällä, niin tulin taapertaneeksi pimeisiin peruutuspaikkoihin e n n e n kuin lähdin törmäilemään esineisiin. Uskon, että sillä tavalla olen säästänyt ainakin kolme euroa. Voi olla suurempikin summa.

    Peruutuskamerat jne ovat kyllä hauskoja leluja, vaan kaikkein varmin tapa on kuitenkin vaappua katsomaan ihan omin silmin. Niillä näkee kaikkiin niihin paikkoihin, joihin vain ilkeää päänsä kohti kääntää.
  • #13 kirjoittanut Ossi66 24 Jul 2013
  • Ottiatuota...

    Viisastelultahan se varmasti kuulostaa, mutta minä kun kerran ajoin muutaman kilometrin verran (en ole ihan varma, josko toisenkin kerran ajoin. Muisti. Kirottu olkoon se) sellaisella oikeasti isolla yhdistelmällä, niin tulin taapertaneeksi pimeisiin peruutuspaikkoihin e n n e n kuin lähdin törmäilemään esineisiin. Uskon, että sillä tavalla olen säästänyt ainakin kolme euroa. Voi olla suurempikin summa.

    Peruutuskamerat jne ovat kyllä hauskoja leluja, vaan kaikkein varmin tapa on kuitenkin vaappua katsomaan ihan omin silmin. Niillä näkee kaikkiin niihin paikkoihin, joihin vain ilkeää päänsä kohti kääntää.

    Tästä oon kyllä samaa mieltä ;D Thumb Thumb Thumb
  • #14 kirjoittanut MarkoA 24 Jul 2013
  • Ei kato pysty.. Kun niistä kymmenestä viereisestä vaunusta avataan verhot ja tuijotetaan miten se tuo uus naapuri saa koppinsa ojennukseen. Sehän siis täytyy peruuttaa ilman apua ja ohjeita, ikkunoita ja ovia aukomatta tyynesti pää niskatukea vasten peilejä vilkuille. Kertaakaan korjaamatta sukkana suoraan parkkiin. Viivasuoraan ja vaateriin. Jämäkästi.

    NOT!!!

    Aloittelija kun olen, hyppään ulos useita kertoja ennekuin vaunu on perillä. Vinossa. Mutta tyylillä ;)
    Onneksi ei vielä kertaakaan ole kukaan tullut kommentoimaan mun touhua. Mulla on aikaa peruutella, joten aivan sama vaikka se ei ihan sukkana siihen osukaan. :D

    Mutta kieltämättä se jonkinlaista painetta luo kun tuntee kaikki katseet niskassaan...
  • #15 kirjoittanut Mulli 24 Jul 2013
  • ...Mutta kieltämättä se jonkinlaista painetta luo kun tuntee kaikki katseet niskassaan...

    Kovaäänisin nauru tulee kuitenkin aina aloittajan kuvan kaltaisille kuskeille. Peruutus katsos lasketaan onnistuneeksi aina, kun laitteet ovat ehjänä maalissa.

    Paikka on kyllä tuossa kuvassa sellainen, että mielessä poikkesi myös mahdollinen pettänyt käsijarru. On kyllä hirmuisen vaikeaa olla näkemättä tuon kokoinen puu. Huomatkaa vielä matka ajotielle. Tosin en oikein osaa kuvasta päättää, onko nousua vai laskua.

    Veikkaan kuitenkin, että ei selviä kolmella eurolla.
Sivuja:
Toiminto