Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Dethleffs Bus I kysymyksiä

(1/4) > >>

jarper:
Tervehdys!

Tällaista vuosimallin -97 matkailuautoa Fiatin 1.9 TD koneella olisin ostattelemassa. Auto on siisti sisältä ja ulkoa, ajettavuus hyvä, moottori ilmeisen hyvässä kunnossa ja ominaisuudet minulle tässä vaiheessa käypäset. Yksi ongelma vain matkassa; itse olen täysin aloittelija matkailuautojen parissa ja myyjänä on kuolinpesä jonka edustajalla ei ole autosta juurikaan enempää tietoa kuin itselläni.
Autoa myydään edesmenneen omistajan antamien tietojen varassa ja muutamia epäselvyyksiä haluaisin saada selvitettyä.

1. Autoa myydään "Trumaticin keskuslämmityksellä, lattialämmityksellä ja sähköpatruunalla." Trumaticin C3400 pannun löysin kuten myös termostaatin seinällä. Hyvin toimii ilmapuhallus ja lämminvesivaraajan veden lämmitys, mutta mitenkä mahtaa toimia tämä "sähköpatruuna" ja "lattialämmitys" kun en näille mitään kytkimiä löytänyt. Onko niitä edes olemassa ja miten voin tämän varmistaa?

2. Ruokailuryhmän alaslaskettavasta pöydästä puuttuu liitetiedostossa näkyvä pöydän alapintaan kiinnitetty harmaa putkisysteemi . Muoviset kiinnitysholkit löytyy, mutta tämä putkisto puuttuu ostattelemastani autosta, mikä mahtaa olla tämän tarkempi funktio, onko saatavilla jostakin vai pystynkö itse tekemään vastaavanlaisen? Itse kuvittelisin tämän liittyvän jotenkin vuoteen rakentamiseen..

3. Autoa myydään "tuplapohjalla" ja "talvipaketilla" Mitä ne mahtavat käytännössä tarkoittaa?

vaanari61:
Kait tuosta on tarjota linkki josta sais tarkempaa tietoutta ?

Vai onko yksityinen myyjä ?

Itse 1.9 koneisista, tuon ikäisistä pitäisin "näppini irti" . . . Varsinki jos on alkovilla . . .

jarper:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 23.07.2013     kello on 20:14 ---Kait tuosta on tarjota linkki josta sais tarkempaa tietoutta ?

--- Lainaus päättyy ---
http://www.nettikaravaani.com/dethleffs/fiat-ducato/1388639

Laaga: