Matkailukeskustelut > Tapahtumat
F.I.C.C. Rally 2014
pamaus:
Kyllä yritetään tulla, kortteli vielä avoin.
winemaker:
ORGin oma kortteli on täysin mahdollista, jos tarpeeksi porukkaa ilmaantuu. Asialla ei ole kiirettä, uskon pystyväni hoitamaan asian sen valmistuttua.
Laitan tässä linkin valmistuneeseen ohjemarunkoon
http://www.ficcrally2014.fi/ohjelma
ehkä siitä on apua suunnitelmia tehdessä!
apuapapua:
Puoliso kuuluu talkooporukkaan ja on paikalla n. pari viikkoa, itse en pääse töitten vuoksi kuin viikonlopuksi käymään. Tietääkö kukaan paljonko viikonlopun hinta on? Kai sinne on mahdollisuus mennä vain muutamaksi päiväksi käymään tarvitsematta maksaa koko viikosta. Ainakin päiväkävijät pääsee alueelle ilmaiseksi mutta ois kuitenkin mukavampi nukkua puolison vieressä omassa vaunussa kun parkkipaikalla autossa :D
apuapapua:
Vastaanpa nyt jälkikäteen itse kuinka kävi eli pääsin puolison viereen Thumb eli sain ns partnerpassin (P-passi). Vietin siis mukavan viikonlopun (la klo 7.00-su klo 22.00) FICC Rallyssa puolison ja ystävien kanssa. Mahtava viikonloppu. Kiitos kun sain olla :)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: apuapapua - 29.07.2014 kello on 19:55 ---Vastaanpa nyt jälkikäteen itse kuinka kävi eli pääsin puolison viereen Thumb eli sain ns partnerpassin (P-passi). Vietin siis mukavan viikonlopun (la klo 7.00-su klo 22.00) FICC Rallyssa puolison ja ystävien kanssa. Mahtava viikonloppu. Kiitos kun sain olla :)
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä,kun tykkäsit Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta