Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kesäloma pyrähdys

<< < (10/14) > >>

Soleil:
Ei Soleil pelkää tunneleihin menoa tai maan alle menoa laisinkaan!  Thumb

Taas mangneetti kuvaus putkeen en halunnut mennä.

Joka kerta tuolla jyrkillä Alppiteillä minua jännittää vähän ja siksi se on niin mukavaa ja tuo ilon kokemuksia elämään.  Thumb
Kyllä minä joskus kysyn mieheltäni, että toimiiko jarrut kun olemme meinanneet mennä etelä-Norjassa satoja metriä rotkosta alas koko perhe, eturenkaat jäi kivien päälle ja kaide kaatui alle, ehkä muutama senti eteenpäin sinne oltaisi lennetty ja aika kauvas. Mutta jos tätillä olisi munat, täti olisi setä,...

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 23.07.2013     kello on 17:56 ---Se taisin kyllä olla minä, joka isitä kanaalin alittavasta tunnelista puhuin:) Mutta tuo tyttäresi jumittumis-juttu sinne ei mitenkäänliäsnnyt halua sitä alittaa..Joskin, hänkin sieltä pois pääsi!:)

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi.

En tarkastanut kuka tuon kirjoitti kun omaani kirjoitin. Ja ei kyllä olisi minunkaan juttuni siellä olla jumissa.

Kaija:
Meilla mies pelkää korkeita paikkoja. Yllättäen se olinkin minä, joka meinasin olla hätää kärsimässä Ecuadorissa Sacha Lodgen riippusillalla/lintutornissa 56 metrin korkeudella.
Siellä oli 3 tornia, joista reunimmaisissa portaat ylös ja keskitorniin 150 metriä pitkä riippusilta  :o

En mä kyllä tykännyt siitä Vardöhön menevästä tunnelista, mutta LUNNIN nähdäkseen joutuu ottamaan "riskejä"  ;D

Kaija:
Kroatialaiset olivat unohtaneet rakentaa kaiteet:

Enkä mä nyt niin kauheasti Alpeistakaan nauttinut, vaikka ei mihinkään pahoihin paikkoihin jouduttukaan. Mun olis varmaan paras pysyä turvallisesti kotisohvalla katsomassa luontodokkareita ja matkailuohjelmia!  :laugh:

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 23.07.2013     kello on 20:25 ---Mun olis varmaan paras pysyä turvallisesti kotisohvalla katsomassa luontodokkareita ja matkailuohjelmia!  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin uskot itekkään  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View