Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Kesäloma pyrähdys
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 23.07.2013 kello on 11:54 ---Samaa vikaa on myös mulla joten eipä tulisi mieleenkään mennä noille paikoille kuvaa ottamaan kuin Iso-Juuso ja 99 on mennyt ottamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Jospa heillä on ollut 2" köysi vyötäisillä ja toinen pää vetokoukussa...
Minua ihan oikeasti huimaa jo keittiöjakkaralla, kun pitää lamppua vaihtaa. Sopivalla siedätyshoidolla sitä kyllä tulee aika rohkeaksi. Vähän aikaa, kun siinä reunalla kökkii, niin alkaa hiljalleen tottua.
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.07.2013 kello on 12:48 ---Jospa heillä on ollut 2" köysi vyötäisillä ja toinen pää vetokoukussa...
Minua ihan oikeasti huimaa jo keittiöjakkaralla, kun pitää lamppua vaihtaa. Sopivalla siedätyshoidolla sitä kyllä tulee aika rohkeaksi. Vähän aikaa, kun siinä reunalla kökkii, niin alkaa hiljalleen tottua.
--- Lainaus päättyy ---
No siis, minullakin on jonkinlainen korkeanpaikanpelko - ei sentään aivan kammo. Tuolla Geirangerissa tuolla Lostø polulla (jolta se mun laivakuva on otettu) se nosteli päätään, kun siinä kielekkeen reunalla (n. 500m lähes suoraan alaspäin pudotusta) selvästi tuntui vatsanpohjaa myöten huimausta, eikä siinä oikein tehnyt mieli seistä ottamatta käsillä jostain tukea.
Yllättäen enemmän se nosti päätään paluumatkalla Kalajoella, jossa tuli halu kiivetä parikymmentä metriä korkean merilinjataulun ylätasanteelle, eikä tikkaissa tai siellä tasanteella ollut mitään kaiteita tai tukia. Sinne kiivetessä hirvitti, ja ylätasanteellakin sain tosissaan kerätä rohkeutta että sain otettua kuvia ja katsastettua maisemaa.
Mutta jostain syystä sisäinen tarve kiivetä aina on, oli se sitten torni, kukkula tai vuorenrinne!
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.07.2013 kello on 22:04 ---Käynti Värdössä voisi sopia Sipulle, tiekin on lähinnä suoraa ja tasaista.
http://karavaanari.org/index.php/topic,7920.msg137773.html#msg137773
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 23.07.2013 kello on 10:33 ---Et voi olla tosissasi että tämä kuva Norjasta teiki häijyä :o :o
--- Lainaus päättyy ---
Mutta sitten tie jatkuu meren alle... huh huh
Soleil:
Kyllä minullakin on korkean rotkon reunalla pelottava tai tulee sellainen jännä tunne, että vois kaatua tai tipahtaa. Se sama tunne tulee kun nousee tikapuita pitkin katolle ja erityisesti kun laskeutuu.
Se on sitten eri asia mennä korkealle autolla tai kävellen. Tässä mukava kahvitaukopaikka.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 23.07.2013 kello on 13:57 ---Mutta sitten tie jatkuu meren alle... huh huh
--- Lainaus päättyy ---
Mutta eihän siellä näe muuta kuin tien, ja on suoraa sekä tasaista menoa ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta