Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kesäloma pyrähdys

<< < (6/14) > >>

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 22.07.2013     kello on 22:00 ---Kiitos ihanasta kuvasta Geirangerilta. Se on niin kaunis paikka ja se näky Dalsnibbalta hyvällä ilmalla 1400m korkudesta vuonolle. Tuolla on aina pieni pala sydäntä. ;)
Juuri ajattelin ettei Sipun kannata tuonne kauniseen etelä- Norjaan mennä, ainakaan eka reissulle. Pohjois-Norjassa on vain pieniä mäkejä ja siellä kannattaa ensin käydä totuttelemassa. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Uskaltaudun vielä laittamaan yhden kuvan Geirangerilta, tämä sieltä Dalsnibbalta :)

Soleil:
Kiitos paljon! Tuolla on muutama kerta istuttu ja menetetty sydän vuorien kauneudelle ja mailmalle. Sille upealle tunteelle kuinka pieni ihminen onkaan luonnon edessä.  Thumb
Alpeilla on myös hienoa ja korkeammaltakin katsellaan mutta Geiranger-vuonolla, mailman kauneimmalla, taitaapi aina olla ykköspaikka sydämmessä? Se vuono on niin hieno. Thumb

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 23.07.2013     kello on 08:15 ---...mutta Geiranger-vuonolla, mailman kauneimmalla, taitaapi aina olla ykköspaikka sydämmessä? Se vuono on niin hieno. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä :) Tuo on yksi niistä paikoista jonne aina kaipaa takaisin, ja kun sinne pääsee niin sielu lepää!

sipu:
uskokaa tai älkää
mutta tekipä häijyä katsoa noita kuvia yöx
siis sen vilauksen minkä uskalsin katsoa  :o
jotta yhä varvempi olen lomani kohteesta
vapise pohjanmaa täältä tullaan  :)

ps . saariselän kiilopäässä
ja tuon samaisen hotelin (kuvassa yllä)
aamiaisella ollaan käyty
ja ei sekään alas tulessa niin hirveen simppeli ollut
muistelee 20 v. sitten tehtyä lapinturneeta
mutta kun seuraa horisonttia
eikä katso alas ..niin jotenkin sen alastulonkin kestää
ilman paperipussia  :o

Soleil:
Sipu, kyllä voit voittaa pelkosi ja sinustakin voi tulla, että nautit noista maisemista. Minä ainakin toivon niin, koko sydämmelläni sinulle ja kaikille muilekkin suuria nautintoja kauniista maisemista.  Thumb

Kun ensimmäisen kerran tuolla etelä-Norjassa menimme Trollstigenille, minä pelkäsin ja sanoin etten varmasti tuota autolla ylös nouse, minä kävelen. Oisippa siinä saanut kävellä, noin 10km. Menin autoon ja pelkäsin mutta oli se sen verran mukavaa, että tuonekkin halusi uudestaan. Ja nythän tuo Trollstigen on vain pieni mutkatie. Kylläkin Norjan hienoin tie.  :laugh:
Halusi Alpeille kokemaan vielä enempi ja nyt kun ajellaan siellä usein, miestäkin naurattaa etten pelkää enää. Minä roikun vänkärin ikkunassa ja yritän ottaa muka hyviä kuvia.  ::) Kyllähän tunne on vähän kuin jännittäisi urheilukilpailussa mutta juuri siksi se on mukavaa ja antaa suurta nautintoa elämälle.

Kuvia Trollstigeniltä.
https://www.google.de/search?q=trollstigen&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=UC3uUfnnC4XAswbxl4AY&ved=0CCoQsAQ&biw=1167&bih=598

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View