Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Micropur vedenkonservointiaine

<< < (2/3) > >>

kimi:
Meille riitti kun kerran 80 luvulla silloisesta vaunusta joutui puhdistamaan vesijärjestelmän kunnolla kaikenlaisesta kasvustosta. Säiliön vettä emme juo emmekä pese hampaita siinä mutta mieluusti pidän järjestelmän puhtaana ylimääräisestä kasvustosta.

On huomattavasti helpompaa pitää kasvustot ja limat poissa kokonaan kun niitten poistaminen sen jälkeen kun ovat ilmestyneet.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 19.07.2013     kello on 17:57 ---
Minä en itse tykkää mistään kemikaleista, mutta
se on vain minun oma kantani.

--- Lainaus päättyy ---

Vesilaitosten vesi tuskin on täysin vailla kemikaaleja sekään ja jos tankkaan Helsingin veden vettä viikonloppureissull e, niin lisäaineet jää käyttämättä. 

LMC-99:
No tota joo..täällä ei ole käytetty koskaan mitään lisäaineita samaa vettä on juotu jota vessaankin huuhdellaan. Syksyisin ja keväisin pesen ja desinfioin säiliön ja jos auto on pois liikenteestä niin vedet veks..no problem.

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.07.2013     kello on 18:05 --- onko mitään sivumakua vedessä ?

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuosta Micropur:ista tule minkäänlaista sivumakua.
Teho perustuu hopeaioneihin.

Vaunun vesiä käytetään hammaspesuihin ja satunnaisesti tulee juotuakkin.

Tuo Kimi:n mainitsema Motonet:in myymä aine saattaa olla koostumukseltaan aika lähellä tätä Micropur:ia. Purkissa näyttää lukevan klooriton.

massimo:
Itse olen tilannut micropuria vapaa-ajan tarviketalosta. Muistaakseni samaa tavaraa saa myös Best caravanista Hyvinkäältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View