Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut perho-ukko 24 Feb 2011
  •    Poikani kävi tuossa äsken ohjelmoimassa levyn eheytyksen,samalla ohjelmoi Adobe Readerin,on se tuo nuoriso viisaampaa !!!  :) ;D ;D ;D
  • #17 kirjoittanut Aakku 24 Feb 2011
  • Siitä on vuosia, nykyinen käyttis kun pitää huolen että levy on aina tiptop :D
    Mikäs sellainen käyttis on?
  • #18 kirjoittanut 99 24 Feb 2011
  • Mikäs sellainen käyttis on?

    Tuossa alhaalla lukee, ruskealla pohjalla oleva ;D
    (sitä klikkaamalla saa lisätietoa)
  • #19 kirjoittanut Aakku 24 Feb 2011
  • Tuossa alhaalla lukee, ruskealla pohjalla oleva ;D
    (sitä klikkaamalla saa lisätietoa)
    ..ahaa. Sekö on niin hieno, että tekee eheytyksen automaattisesti?
  • #20 kirjoittanut 99 24 Feb 2011
  • ..ahaa. Sekö on niin hieno, että tekee eheytyksen automaattisesti?

    Ei, kun ext3 tiedostojärjestelmä toimii niin että pirstaloitumista ei tapahdu, se kun on mm. journaloiva tiedostojärjestelmä .
  • #21 kirjoittanut matson1 24 Feb 2011
  • mulla kone eheyttää itse automaattisesti viikon välein  :D
  • #22 kirjoittanut Jalmari 25 Feb 2011
  • mulla kone eheyttää itse automaattisesti viikon välein  :D

    Niin minullakin, tässä win7:ssa saa nuo huolto-ja hoitotoimet automaatiksi.
  • #23 kirjoittanut Roksis 25 Feb 2011
  • mulla kone eheyttää itse automaattisesti viikon välein  :D
    Mulla kans.
  • #24 kirjoittanut 88k5 25 Feb 2011
  • Levyn eheytys - höh  :-X liitty pyöriviin kovalevyihin :-\ Vanhanaikaista

    Toista vuotta sitten jo siirrytty SSD-tyyppeihin.. Ei ole eheytys (defragmentointi) enää tarpeellista.
  • #25 kirjoittanut Dorotea 25 Feb 2011
  • Levyn eheytys - höh  :-X liitty pyöriviin kovalevyihin :-\ Vanhanaikaista

    Toista vuotta sitten jo siirrytty SSD-tyyppeihin.. Ei ole eheytys (defragmentointi) enää tarpeellista.

    Höh-höh, mulla on 9v. vanha läppäri käytössä, pyörivä kovalevy niin joskus täytyy tehdä se. Mutta unohdetaan juttu, kun mä olen ainoa fossiili jutuista päätellen. 8)
  • #26 kirjoittanut 88k5 25 Feb 2011
  • Höh-höh, mulla on 9v. vanha läppäri käytössä, pyörivä kovalevy niin joskus täytyy tehdä se. Mutta unohdetaan juttu, kun mä olen ainoa fossiili jutuista päätellen. 8)
    :D ;D
  • #27 kirjoittanut vippe 25 Feb 2011
  • Höh-höh, mulla on 9v. vanha läppäri käytössä, pyörivä kovalevy niin joskus täytyy tehdä se. Mutta unohdetaan juttu, kun mä olen ainoa fossiili jutuista päätellen. 8)
    Kyl tääl kans joutuu eheyttämään ..nii et et sä Doro mikkä vossiili ol..mul on noit koneit iha kolminkappalein mitä vanhanaikaisesti eheytän jne  ;D Mitä sitä toimivaa konet ny alkaa pois heittään??
  • #28 kirjoittanut Vaeltaja 26 Feb 2011
  • Tuollaista eheytysohjelmaa tulee käytettyä http://www.piriform.com/defraggler .
    Myös kun tuota käyttää http://www.piriform.com/ccleaner/ niin kummasti kone nopeutuu.

    Tiistaina viimeksi noilla putsasin ja eheytin molemmat koneet. Jotenkin tuntuu, että nuo siivoavat tarkemmin koneen kuin wintoosan omat työkalut.

    Tiistaina tilasin tuollaisen tarjouspaketin http://saunalahti.fi/internet/tuplalaajakaista.php Tänään tuli tieto, että kiinteä laajakaistaliittymä  on kytketty käyttöön ja mobiili laajakaistaliittymä n uusi nettitikku on tulossa postitse.

    Irtisanoin hitaammat normaali hintaiset liittymät tarjousta tilatessa. Sain nopeammat ja edullisemmat liittymät käyttöön.

  • #29 kirjoittanut kaitsute 26 Feb 2011
  • Yleensä menee uudelleen asennukseen Xp:t 1-3 vuoden välein, käytöstä riippuen, minun kokemuksen mukaan.

    Osaa syödä, muttei paskantaa.

    Nimim. Vielä XP, kannattaja.
  • #30 kirjoittanut pekauppi 26 Feb 2011
  • vanhoissa (yli 5v) kannettavissa olen itse siirtynyt täysin Ubuntun käyttöön. Helppo ja yksinkertainen Linux johon ohjelmistojen asennus on äärimmäisen helppoa.

    Ainoa rajoitus on että alle 1Gb muistilla kone voi olla hieman hidas mutta joka tapauksessa windowssia nopeampi...
Sivuja:
Toiminto