Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Jääkaapille lisäjäähdytystä

(1/3) > >>

krtek:
Minulla on tuolla työhuoneen nurkassa laatikollinen erinäköisiä ja erikokoisia tietokoneen tuulettimia joista ajattelin alkaa askartelemaan tehostettua ilman kiertoa jääkaapin taakse. Niille paras paikka taitaa olla ylemmän tuuletusritilän takana pukkaamassa lämmintä ilmaa ulos eikä alhaalla vetämässä kylmää sisälle. Ajattelin vetää akulta sulakkeen kautta piuhat ja laittaa merkkivalollisen katkaisijan väliin. Lisäksi varmaan pitää miettiä miten ne kiinnittää jotta niiden ääni siirtyisi runkoon mahdollimman vähän. Joku "kelluva" ratkaisu olisi paras mutta miten sen rakentaa on vielä mietinnässä.

Alan:
Tärkeä asia. Tästä on jo hyvät ohjeet ja pitkät keskustelut jossain... joku varmaan kohta osaisi ja ehtisi linkittää.  Thumb

kimi:
Eikö se ilmavirta kannattaisi suunnata sinne missä sitä tarvitaan, eli lauhduttimelle. Varmasti pelkkä ilman liikuttaminenkin auttaa tehostamisessa

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 18.07.2013     kello on 23:08 ---Eikö se ilmavirta kannattaisi suunnata sinne missä sitä tarvitaan, eli lauhduttimelle. Varmasti pelkkä ilman liikuttaminenkin auttaa tehostamisessa

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielest oikeepaikka olisi hieman lauhduttimen alapuolella pukkaamassa ilmaa alhaalta ylös.. siellä saadaan mun mielest pienimmällä teholla enite aikaseksi.. jos sähköö on mist tuhlata asti ni silloin esimerksi yläritilä täyteen puhaltimia..

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.07.2013     kello on 22:48 ---Tärkeä asia. Tästä on jo hyvät ohjeet ja pitkät keskustelut jossain... joku varmaan kohta osaisi ja ehtisi linkittää.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko tämä http://karavaanari.org/index.php/topic,95.msg770.html#msg770

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View