Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Pieni kahvinkeitin karavaanarille

<< < (6/8) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.07.2013     kello on 11:16 ---Ja ulkonäköhän se autossa ratkaisi meillä silloin ostohetkellä viisi vuotta sitten
--- Lainaus päättyy ---

Olen sanaton.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.07.2013     kello on 12:12 ---Olen sanaton.

--- Lainaus päättyy ---
Ei se mitään, et ole ainut.  :laugh:

Mutta noinhan se meillä osittain meni, vaikka tämä hymiö olisi siihen loppuun hyvin kuulunut.  ;)

Mutta kyllä täällä moni mun juttuja lukiessa lie tullut siihen tulokseen että "karavaanareita" on moneen junaan, tässä yksi hiukan peruskaravaanarista poikkeava ..  ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.07.2013     kello on 12:22 ---
Mutta kyllä täällä moni mun juttuja lukiessa lie tullut siihen tulokseen että "karavaanareita" on moneen junaan, tässä yksi hiukan peruskaravaanarista poikkeava ..  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Joskus käynyt mielessä, että eri planeetoilta ollaan monessakin asiassa.

Hyvä näin, ettei kaikki ole samasta muotista

MarkoA:
Topicin otsikkoon palatakseni, Prismat myy kahdenlaista pientä keitintä. Toinen sellainen kanttinen ja toinen pyöreällä pannulla. Ostettiin tuo pyöreäpannuinen. Ihan satunnaiseen käyttöön jos roikan nokassa haluaa keittää "sähkökahvit". Muuten kaasulla pannussa ja suodattimen läpi pieneen 1-litran termoskannuun jossa hyvä kaatonokka. Tuo on kätevä kun ei haittaa vaikkei kaikkea juo heti. Ja keitetystä vedestä voi aina jättää hieman mukien pesuun kuumaa vettä.

Mutta tuo invertteri kait se pitäis hommata seuraavaksi. Eilen ostin yks osaisen pienen sähkölieden 19.90€ Prismasta. Lähinnä leirintäalue käyttöön jos roikassa ollaan.

Uus akkukin pitäis varmaan laittaa kun aika tuhnu tuntuu olevan tämä nykyinen, vaunun alkuperäinen.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.07.2013     kello on 11:16 ---... miehet taakse ja vaimo eteen.

--- Lainaus päättyy ---

Niin. No nyt ymmärsin sen, miksi ei pitkät reissut maita ja Norjastakin tultiin vauhdilla pois. Tai luulen ymmärtäväni... ilmeisesti olen siltäkin osin eri linjoilla.

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.07.2013     kello on 12:22 ---...hiukan peruskaravaanarista poikkeava ..  ;D

--- Lainaus päättyy ---

hiukanpa joo.  :o

En nyt viitti tähän listata, mutta onhan niitä juttuja tullut muutamia kirjoituksista ilmi.

Pitää jossain välissä erotella tästä sisustusratkaisujut ut omaan ketjuun.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View