Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ratin kääntö aiheuttaa kovan äänen
Mautoilija:
Joojoo, uskotaan vähemmälläkin. :P
Lukkopihtejä olen käyttänyt hitsaamalla toisiinsa liitettävien teräskappaleiden väliaikaiseen kiinnitykseen hitsaustyön aikana.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 6.06.2017 kello on 18:37 ---Joojoo, uskotaan vähemmälläkin. :P
Lukkopihtejä olen käyttänyt hitsaamalla toisiinsa liitettävien teräskappaleiden väliaikaiseen kiinnitykseen hitsaustyön aikana.
--- Lainaus päättyy ---
hyvä että joku edes lukee käyttöohjeet :D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 6.06.2017 kello on 17:58 ---Edelleen Mautoilijalle tiedoksi, olen käyttänyt lukkopihtejä monta kertaa huonokantaisten pulttien aukaisuun, papukaija pihtien pudistusvoima ei riitä. Mitä tarkoitat lukkopihdeillä, jos ne ei sovellu pulttien aukaisuun?
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se on...
Lukkopihdeillä saa paljon kovemman puristusvoiman, kuin papukaijapihdeillä.
Lukkopihdit ovat myös hyvä apu yksin asennushommia tehdessä. Saa toisen käden vapaaksi pulttia kiertämään ahtaissa paikoissa.
Nuo Knipexit olisivat myös jossain tilanteessa hyvät. Ovat ikään kuin papukaijapihtien ja jakoavaimen risteytys. En ole vain raaskinut ostaa, kun ne ei ihan halvat ole.
K.E.V:
Se lukkopihtien käyttö joskus on viisautta, ei voi käyttää jos ei omaa kuin papukaijat ;)
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 6.06.2017 kello on 19:47 ---Se lukkopihtien käyttö joskus on viisautta, ei voi käyttää jos ei omaa kuin papukaijat ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jos hitsaushommia aiot joskus harjoitella, suosittelen hankkimaan. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta