Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ratin kääntö aiheuttaa kovan äänen
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 5.06.2017 kello on 20:18 ---Lukkopihdit ei auta kun ovat paikalleen lukitsemiseen eikä avaamiseen.
Putkipihtejä voisi kokeilla jos mahtuu käyttämään. Monihampaista kiintoavainta (lenkkiä) ei voi putkessa olevassa muttarissa käyttää. Jos löytyy sopiva avolenkki, sitä voisi kokeilla.
--- Lainaus päättyy ---
Olen monta mutteria avannut lukkopihdeillä kun en ole tiennyt ettei ne sovellu avaamiseen.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 5.06.2017 kello on 21:40 ---Olen monta mutteria avannut lukkopihdeillä kun en ole tiennyt ettei ne sovellu avaamiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Sama virhe on tullut tehtyä kun muut konstit eivät ole auttaneet.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 5.06.2017 kello on 21:40 ---Olen monta mutteria avannut lukkopihdeillä kun en ole tiennyt ettei ne sovellu avaamiseen.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 5.06.2017 kello on 21:41 ---Sama virhe on tullut tehtyä kun muut konstit eivät ole auttaneet.
--- Lainaus päättyy ---
Kiintoavain olisi ollut kätevämpi vaihtoehto. ;D
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 5.06.2017 kello on 21:46 ---Kiintoavain olisi ollut kätevämpi vaihtoehto. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jos mutterin kanta on pilattu jo aiemmin siihen kuntoon että kiintoavain ei pidä niin lukkopihdit pitää yleensä.
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 5.06.2017 kello on 21:46 ---Kiintoavain olisi ollut kätevämpi vaihtoehto. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Avolenkki olisi vielä parempi, jos mutterissa olisi kulmat jäljellä. Kokeile itse avata mutteri josta on kulmat pois ja jätä viisastelu vähemmälle. Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta