Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut megaman 18 Jun 2015
  • Tuon akku kannattaa ladata aina käytön jälkeen täyteen, ja sitten vasta masiina varastoon.

    Vanha akku pääsi vielä eläketehtäviin. Latasin sen älylaturilla ja lepojännite reilut 13V . Pääsee led-työvaloa syöttämään saunan terassille.
    Uusi akku tuli laitettua ihan syystä, että ei sitten pesuri kyykkää saunassa shampoot päässä... :)
  • #32 kirjoittanut Moppc 18 Jun 2015
  • Hankin myös moisen tuossa ennen lomille lähtöä täällä kirjoitetun suht positiivisen palautteen kannustamana. Latailin aluksi akun täyteen odottelemaan. Katsotaan sitten loma-ajojen jälkeen onko laitteesta aioittuun tehtävään, eli matkakulkimen ja mökillä kenottavan wanhan vaunun pesuun.

    Aiemmin olen vain tyytynyt käpälöimään laatikkoa Biltemassa mutta nyt oli hinta 60€ ja kahdesta jäljellä olevasta toinen tarttui mukaan. Yritin Bilteman sivulta löytää tähän linkkiä mutta en sitä nyt jostain syystä onnistunut löytämään.

    Edit: Tarkoitus oli kysyä millä koodilla tuollainen vaihto-akku löytyykään?
  • #33 kirjoittanut megaman 18 Jun 2015
  • ^ Ohlsonin vara-akku: http://www.clasohlson.com/fi/Akku-12-V-4,5-Ah/51-530

    Ja halvempiakin löytyy, kuten aiemmin mainitsin.
  • #34 kirjoittanut megaman 16 Nov 2015
  • Sammutusautomatiikk a lopetti toimintansa, muuten pesuri edelleen kovassa käytössä näin kurakelien aikaan.

    Itku tulee, kun hajoaa lopullisesti. Piti ostaa varapesuri silloin aikoinaan, kun halvalla olis saanut, mutta myöhästyin. :(
  • #35 kirjoittanut mjo33400 16 Nov 2015
  • Sammutusautomatiikka lopetti toimintansa, muuten pesuri edelleen kovassa käytössä näin kurakelien aikaan.

    Itku tulee, kun hajoaa lopullisesti. Piti ostaa varapesuri silloin aikoinaan, kun halvalla olis saanut, mutta myöhästyin. :(

    Tuliko mieleen, että sen ehkä pystyy korjaamaan? ;)
  • #36 kirjoittanut 88k5 16 Nov 2015
  • Sammutusautomatiikka lopetti toimintansa, muuten pesuri edelleen kovassa käytössä näin kurakelien aikaan.
    Ei sammu siis lainkaan?
    Kesällä lopetti mullakin sammumisen - syy oli liittimen o-renkaan katkeamisessa. Laitoin uuden, niin jo toimii.. tosin vuoti lätäköksi asti  ;D
  • #37 kirjoittanut megaman 17 Nov 2015
  • Ei havaittavia vuotoja ja o-renkaat on ehjät, mutta vois ne silti vaihtaa. Olen aina välillä silicon-sprayta niihin laittanut.
    Sitruunahapotkin olen antanut vaikuttaa yön yli - Ei vaikutusta.
  • #38 kirjoittanut Moppc 28 Nov 2015
  • Erinomainen keksintö on kyseessä. Lisää painetta ehkä toivoisin mutta näinkin voi suositella.
  • #39 kirjoittanut megaman 07 Dec 2015
  • Olen laittanut säiliölliseen kuumaa vettä kevyen painalluksen huuhtelukirkastetta, vesi valuu pinnoilta ja kuivaaminen helpottuu.  ;)
  • #40 kirjoittanut mjo33400 07 Dec 2015
  • Olen laittanut säiliölliseen kuumaa vettä kevyen painalluksen huuhtelukirkastetta, vesi valuu pinnoilta ja kuivaaminen helpottuu.  ;)

    Kerro tarkemmin?
  • #41 kirjoittanut megaman 18 Dec 2015
  • ^ Kirkaste poistaa veden pintajännitteen ja kuivaaminen helpottuu. Ainakin vahatussa autossa.
    Ei tosta ainakaan haittaa ole ollut. :)
  • #42 kirjoittanut 88k5 18 Dec 2015
  • ^
    Siis, astiapesukoneen kirkastetta?
  • #43 kirjoittanut TLP 18 Dec 2015
  • Biltemassa oli tarjouksessa joku 12V pesuri.
    Ulkomuodoltaa muistutti enempi autojääkaappia, mutta tiedä sitten mikä oli värkkejään.
    Itse jätin ostamatta.
  • #44 kirjoittanut megaman 20 Dec 2015
  • ^
    Siis, astiapesukoneen kirkastetta?

    Juu kyllä ! Sori, kun jätin mainitsematta...  :)
  • #45 kirjoittanut mjo33400 21 Dec 2015
  • ^ Kirkaste poistaa veden pintajännitteen ja kuivaaminen helpottuu. Ainakin vahatussa autossa.
    Ei tosta ainakaan haittaa ole ollut. :)

    Eli aine laitetaan huuhteluveteen?
Sivuja:
Toiminto