Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nyt se selvisi mikä on kääkkä
JeanS:
Juu ei noi mitään ylentäviä nimityksiä ole nuo kääkkäkööri ja rutusakki.
Kuka ihme tällaisia nimityksiä on mennyt keksimään ja sitten ylppeät karavaanarit niitä käyttää :o
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 15.07.2013 kello on 22:06 ---Itse kyllä törmään näihin "kääkkiin" aina välillä kun töissä joutuu olemaan tuossa kaupungissa eri asuntoalueilla ja melkein aina löytyy joku kyseisen "alan" ihminen siihen juttua vääntämään....
--- Lainaus päättyy ---
uskon tuon
jos jossian vaikka tehdään esm. tietä
tai rakennetaan
niin eikös nuo vanhemmat herrasmiehet
ole siellä aidan takana katsomassa
miten se pitäis tehdä
eikä niitä siellä ole yks eikä kaks
mitä olen huomioinut ;D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 15.07.2013 kello on 22:13 ---Juu ei noi mitään ylentäviä nimityksiä ole nuo kääkkäkööri ja rutusakki.
Kuka ihme tällaisia nimityksiä on mennyt keksimään ja sitten ylppeät karavaanarit niitä käyttää :o
--- Lainaus päättyy ---
Pikkuhiljaa meistä kaikista tulee känkkäränkkä kääkkiä ennen lopullista ruttaantumista, mutta sitä ei vain aina itse huomaa.. ^-^
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 15.07.2013 kello on 22:17 ---Pikkuhiljaa meistä kaikista tulee känkkäränkkä kääkkiä ennen lopullista ruttaantumista, mutta sitä ei vain aina itse huomaa.. ^-^
--- Lainaus päättyy ---
mut aatteles
jos ei jostain kolottais joka aamu, päivä ja ilta
niin silloin olis kuollu :o
jotta aamusella ,kun herään noihin ikuisiin kolotuksiin
niin tiedän olevani hengis ;D
JeanS:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 15.07.2013 kello on 22:17 ---Pikkuhiljaa meistä kaikista tulee känkkäränkkä kääkkiä ennen lopullista ruttaantumista, mutta sitä ei vain aina itse huomaa.. ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kyllä totta tuokin.
Mutta olikos jossain Caravan lehdessä kirjoituskin tuosta rutusakki hommasta. Itse olen jo aiemmin oudokksunnut tuon nimen valintaa, mutta siinähän sitä oli vähän avattu.
Vaan eihän siinä mitään, saahan sitä perustaa vaikka juntit karavaanarit ry:n, jos siltä tuntuisi.
Siinähän sitä sitten muut myötähäpeilisivät :D .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta