Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Sveitsin moottoritiemaksuista.
kimi:
Ota kartta käteen ja katsele miten nuo motarit kulkevat. On siellä pienempiäkin teitä joita pitkin pääsee.
arska100:
Itävaltaan saa 7 päivän tarroja mutta Sveitsissä tais olla pitempiä, en muista varmaksi kun vuosi on välissä kun olen siellä viimeiksi ajellut..
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.07.2013 kello on 23:08 ---Asia selvä..
Ostanpa sitten sellaisen tarran. Ei se ole kynnyskysymys.
Lueskelin, että saa vain vuoden mittaisen vinjetin hintaan 35€. Käypi ilmeisesti myös Lichtensteiniin sama tarra.
--- Lainaus päättyy ---
SFC:n keskusteluista kopioitua:
Liechtenstein sai EU:n luvan periä PSVA maksua jo v. 2011 ylimmän tieluokkansa osalta vaikka sillä ei olekaan moottoriliikenteitä eikä moottoriteitä.
Tämä kertakorvauksena perittävä maksu käsittää sekä Sveitsin ja Liechteisteinin ja maksetaan kaikista kokonaismassaltaan yli 3,5 tonnia olevilta ajoneuvoilta tai ajoneuvoyhdistelmis tä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.07.2013 kello on 23:37 ---SFC:n keskusteluista kopioitua:
Liechtenstein sai EU:n luvan periä PSVA maksua jo v. 2011 ylimmän tieluokkansa osalta vaikka sillä ei olekaan moottoriliikenteitä eikä moottoriteitä.
Tämä kertakorvauksena perittävä maksu käsittää sekä Sveitsin ja Liechteisteinin ja maksetaan kaikista kokonaismassaltaan yli 3,5 tonnia olevilta ajoneuvoilta tai ajoneuvoyhdistelmis tä.
--- Lainaus päättyy ---
Juu..
Elikä mun retkuiluautolla saa painonsa puolesta mennä Liechteisteinissa vapaasti.
tsahkali:
Olen kerran ajnut Sveitsin ja Liechensteinin läpi, käymättä moottoritiellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta