rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Miccisofta & NSA tiiviissä yhteistyössä  (Luettu 2822 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.11.2025 kello on 19:30
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Vs: Miccisofta & NSA tiiviissä yhteistyössä
« Vastaus #1 : 12.07.2013 kello on 21:45 »
Senkus syynäävät! ::)
Iät ja ajat noita kyttääjiä on ollut mutta nyt vasta niistä on "ääneen" alettu puhumaan.

Mulla on jotenkin kutina että mainosten kalastelijat ym. rahanahneet mainostajat ovat kuitenkin moninkertaisesti suurempi porukka jotka meidän pienen suomen tavallisia netinkäyttäjiä seuraavat.
Seuratkoot kuka haluaa mulla ei pahemmin ole salattavaa. :P Mainosten tyrkyttämisen estämiseen on olemassa hyvät työkalut. Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:23
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #2 : 12.07.2013 kello on 21:49 »
^ jees

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 02:37
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
« Vastaus #3 : 12.07.2013 kello on 22:47 »
No mitäpä eivät persaukiset Microsoftin omistajat rahasta tekisi.

• Vieras
  • Vs: Miccisofta & NSA tiiviissä yhteistyössä
    « Vastaus #4 : 12.07.2013 kello on 23:30 »
    Nuo ovat uutisissaan satakunta (tietokoneiden vuosissa) myöhässä. Jos ihminen vaivautuu ajattelemaan puolisen minuuttia näitä "yllättäviä" turvallisuusriskejä, hän huomaa kyllä kuvion.

Tokihan kaikki tietävät, että tietokone on ohjelmoitu laite. Esimerkiksi tietoliikenneportei ksi nimitettyjä ohjelmanpaloja on värkätty mikkisoftan systeemeihin valmiiksi 99999 kappaletta (ainakin). Vaunujen omistajina tiedätte, että jokainen uusi läpivienti lisää mahdollisuutta veden päästä sisään. Jos poraisitte 99999 reikää valmiiksi mahdollista tulevaa käyttöä varten, ihmettelisittekö kun vesi löytää tiensä läpi?

(saisitte lisäksi yhtä tiiviin vaunun kuin minä juuri sain ;D )

Tietokoneisiin on kaikkineen koodattu erilaisia takaoviksi kelpaavia ohjelmanpalasia kymmenin tuhansin. Ja aivan samala tavalla kuin (taas) vaunussa, jokainen "läpivienti" täytyy ensin tehdä. Kone ei osaa sitä itse. Microsoftin tapa tiivistää nuo läpiviennit on a) olla puhumatta niistä ihan jokaiselle ja b) laittaa vessapaperia tukkeeksi reikään.

Koska maailma on sellainen kuin on, hyväuskoisuus internetissä on huono juttu. Pitää ymmärtää että joku näkee Sinut (ja varsinkin Sinut) aina.

Sitä minä en ymmärrä, miksi ihmiset eivät ole äänestäneet jo jaloillaan ja vaihtaneet käyttöjärjestelmiää n. Vain rahanmeno saa suuryritykset toimimaan toisin.

• Vieras
    « Vastaus #5 : 12.07.2013 kello on 23:31 »
    Ettei nyt vain tulisi vaunun nimeksi Windows Firewall  ;D

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 00:01
    • Epsoo
    « Vastaus #6 : 13.07.2013 kello on 11:14 »

Sitä minä en ymmärrä, miksi ihmiset eivät ole äänestäneet jo jaloillaan ja vaihtaneet käyttöjärjestelmiää n. Vain rahanmeno saa suuryritykset toimimaan toisin.

Tuossa sivun alalaidassa on linkki josta saa turvallisen ja helpon käyttöjärjestelmän ;)

• Vieras
    « Vastaus #7 : 13.07.2013 kello on 13:57 »
    Nyt toki puksuttaa XP, mutta Ubuntun päällä  8)

Ottaa vai n järkeen tuo Ubuntun kaupallistuminen. Pitänee etsä tilalle jotain muuta. Kohtahan se on tämäkin yksi iso adware  :-\