Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.

<< < (4/11) > >>

Jushi69:
Karavaanari henki ei synny kalustosta vaan jostain muusta. :-\
Minä en katso kalustoa vaan henkilöitä kenen kanssa tulee juttuun ja ketä harrastus yhdistää.
Ei tällä ole mitään tekemistä köyhyyden ja rikkauden kanssa.
Siis mun mielestä. ::)

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.02.2011     kello on 21:26 ---Karavaanari henki ei synny kalustosta vaan jostain muusta. :-\
Minä en katso kalustoa vaan henkilöitä kenen kanssa tulee juttuun ja ketä harrastus yhdistää.

--- Lainaus päättyy ---
Näin se menee. En laita kalustoa muita varten vaan itseä ja kotiväkeä varten. Muut sitten tykkää tai on tykkäämättä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.02.2011     kello on 21:08 ---Edellisen matkailu-autoni rakensin kotimaisen Nalle-Sisun koriin ja alustaan. Mutta nyt kun autoni on tehdastekoinen, niin se, kuin kaikki muutkin kotosuomessa tehdyt on rakennettu ulkomaiselle alustalle. Ymmärrettävistä syistä.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä ne on - harvempi taitaa olla Saabin tai Calibran alustalle tehtyjä ;D Ja onko nekään ollu suomalaisia ???

huuto.netissä on muuten Nalle Sisu myynnissä...  kävi mielessä, joutuskohan sinne muuttaan heti, kun vaimo näkisi sen kotipihalla - minusta olisi nätti aihio.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 23.02.2011     kello on 21:26 ---Karavaanari henki ei synny kalustosta vaan jostain muusta. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Jokainen laittaa kalustoon sen minkä haluaa tai pystyy. Minusta jokaisella on myös oikeus (ja onko velvollisuuskin?) olla pelkkä karavaanari, ei herra eikä narri, eikä muuhunkaan lokeroon kuuluva.

Tuskinpa meillä täällä ketään rikkaita onkaan, ei ne vehkeitään tuunaile itte, jos nyt edes lajia harrastavat.

--------

Ja kyllä oikeasti arvostan sitä, että Höpöttäjä on joskus itte tuollaisen rakentanut, siitä ei ole kysymys.

--------

Ja voihan tän hiekkalaatikkoon laittaa, jos siltä tuntuu. Minusta ei kyllä siellä keskustelukaveria saa.

Jushi69:
Voisiko tätä vertailla esim. prätkäkulttuuriin kun tuntuvat siellä olevan kavereita keskenään olipa pyörä minkälainen hyvänsä ja kaikkia auttavat jos on ongelmia.
Joukossa viihtyvät lääkärit,insinöörit,poliitiko,kaupankassat ja tavan duunarit.Ei niistä nää eroa kun on prätkäkamppeet päällä että mikä mahtaa olla yhteiskunnallinen asema.
Ei sillä ole mitään väliä kun harrastus on sama. 8)
Tuskin tätä hiekkalaatikkoon kannattaa laittaa kun mun mielestä kukaan ei kinaa vielä mistään.On vain kysymyksiä ja mielipiteitä asioista  ???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View