rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hymerin tuunausta  (Luettu 8008 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Hymerin tuunausta
    « Vastaus #15 : 15.06.2014 kello on 19:19 »
    Sulla on  kivan näkönen a-auto!! tuo waihelaatikko vaiwa kun poistuu niin kyllä kelpaa kuleksia... Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    Vs: Hymerin tuunausta
    « Vastaus #16 : 15.06.2014 kello on 19:29 »
    Sulla on  kivan näkönen a-auto!! tuo waihelaatikko vaiwa kun poistuu niin kyllä kelpaa kuleksia... Thumb
    Kiitos...sehän tässä harmittaakin kun kaikki muu on ok ja tekniikka alkaa pettämään. Pitänee alkaa etsimään joku paku josta tekniikka. Kun joku osais kertoa saisko tuohon hierottua uudemman version moottorista ja voimansiirrosta.

  • Vieras
  • Vs: Hymerin tuunausta
    « Vastaus #17 : 15.06.2014 kello on 22:07 »
    Kaikkea sitä pitää höperehtiä...asente lin tommoset raput kun ei vanhalla ennää taho tuo jalka nousta korkialle.

    Eikä sitä tarvitse edes vanha olla, mulle riittää että on vaan lyhyt eli mun kohdalla kun puhutaan alle 170 sentistä niin silloin nuo Adriassa olevat astinlaudat on just sopivan matalalla, nyt autoon mennessä on sopivasti kolme porrasta joita myös kaikkia tulee käytettyä.  Thumb




    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:19.04.2021 kello on 08:54
    Vs: Hymerin tuunausta
    « Vastaus #18 : 16.06.2014 kello on 09:07 »
    Eikä sitä tarvitse edes vanha olla, mulle riittää että on vaan lyhyt eli mun kohdalla kun puhutaan alle 170 sentistä niin silloin nuo Adriassa olevat astinlaudat on just sopivan matalalla, nyt autoon mennessä on sopivasti kolme porrasta joita myös kaikkia tulee käytettyä.  Thumb


    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Mitkäs laudat nää on? Siistin näköset. Linkkiä?

    Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla


  • Vieras
  • Vs: Hymerin tuunausta
    « Vastaus #19 : 16.06.2014 kello on 09:21 »
    Mitkäs laudat nää on? Siistin näköset. Linkkiä?

    https://www.rst-steel.fi/?product=fiat-ducato-asuntoauton-astinlauta

    Täältähän ne tuli silloin 2008 ostettua, ei ole pahasti hinta noussut, silloin 360 ja nyt 400 €

    Noista mun astinlaudoista voi nähdä että ovat RST-Steelillä laadukasta työtä tehneet, olleet autossa lähes 58000 km ja kuuden vuoden ajan.  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Hymerin tuunausta
    « Vastaus #20 : 16.06.2014 kello on 09:22 »
    Pikkasen tuunasin puskuria alemmas...n. 3cm ja heti on ryhdikkäämmän näkönen ku aikasemmin. Nyt lamput melkeen keskellä "kehää"


    Tosi hyvä tulloo.  Thumb