Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanariksi

<< < (2/7) > >>

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 11.07.2013     kello on 08:56 ---Ihan sama juttu se on about kaikissa muissakin "ryhmissä". Ei motoriksikaan tule vain sen (kalliin ja suuren) mopon hommaamalla, asenteesta se on kiinni, ei kalustosta. Tai voihan sitä olla vaikka kaluston välissä (ed. myyty ja uutta ei vielä ole saatu tilalle tai on jalka pakeissa tms) ja silti kaveri on motoristi henkeen ja vereen = kaluttakin kokee voimakkaasti kuuluvansa porukkaan 8)

Toki sitten kun ruvetaan nokkaa nostamaan ja porukaa halkomaan, esim. mp-skootterit vs. "oikeat" moottoripyörät tai m.vaunut vs. m.autot, niin... No ainakin minun mielestäni tuo ei kuulu enää itse ajatukseen onko motoristi, karavaanari, tms Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Koen olevani edelleen motoristi vaikka ei sitä pärrää ny juur olekkaan. Ehkä joskus vielä on..tierä sitä. Olen ajanut mopolla nuorena ja kiikkunut mp:n takana..myöhemmin ollut karavaanari (ed elämässä kun lapset oli pieniä) Nyt uudessa elämässä taasen karavaanari..nyt myös "veneilijä"..kaikkea pitää kokeilla hyvässä hengessä avoimin mielin. Motoristina olen saanut eniten ystäviä täysin vieraista ihmisistä. Karavaanarina en vielä niin paljoa..johtuu varmaan siitä et tämä karaavaanaus on asteen verran hienostuneempaa sakkia? tiär sitäkää..motoristin a ryntäsin yksinänikin tapahtumiin..oli ne sit ralleja, kaffetteluja tms..Karavaanarina  olen kerran mennyt treffeille systerin kans..no tutustuttiin kyl yhteen ihanaan pariskuntaan :)

Kyllä sitä harrastuksessa kuin harrastuksessa huomaa et kalusto pitää olla paremp ku naapurilla..Motoris tina kohtasin myös sellaista, et kun muutamilla oli intikka ja henki oli ME..ja sit tulikin halu hankkia se harlikka..ei enää me hengestä ollut mitään tietoa..ihan konkreettisesti vaihtoivat leiriä..jotkut jopa ei enään tuntenut japsimopottelijoita  Thumbd No toki oli niitä jotka jatkoi samassa "leirissä" japsimoppejen kans vaikka hienolla harlikalla ajoikin..

Jotenkin olen myös karavaanareis huomannut sen Kaabe jengin ja kalliiden as autojengin..Ihan kauppiaista lähtien..oma Adria kun hieman kiukutteli (uusi) ja asiasta mainittiin myyjälle..hän sanoi..eihän se ole mikään Kabe  Thumbd

LMC-99:
Hauholle kirjoituksesta karavaanari hengestä iso.. Thumb

lasiseppa:
 Thumb Totta en ole koskaan tuntenut itseäni kunnon karavaanariksi vaan vaunu on väline lapinhulluuden toteuttamiseen ja kalapaikkojen läheisyydessä oleskeluun. On kyllä todella hyvä apuväline  Thumb

Soleil:
Olen pitänyt itseäni karavaanarina yli 13 vuotta mutta nyt aloin miettimään. Laulussa sanotaan, että karavaanari on kaikkien kaveri. Hum?  ::)
Ei minulla kyllä ole yhtään karavaanari ystävää.  En minä sitten taidakaan olla karavaanari?
Me on kuljettu omia polkuja aina. Suomessa hyvin vähän oltu leirintäalueilla ja kerran vain jäsenalueellakin.  Ei tuohon mitään syytä ole miksi noin on tehty. Ne järvien ja jokien rannat ovat aina vetäneet enempi puoleensa  yöpymään ja sitten lomilla on menty ulkomaille.  Thumb
En ole kyllä erakko ja hiljainen ihminenkään.  :laugh:  Oikeastaan olen hyvin harvoin edes jutellut samaa harrastavan kanssa, kun missä me on liikuttu Suomessa ei niitä karavaanareita ole muita oikein ollut. Nyt sitten täällä maailmalla teitä ei näy kun haluaisin jutella ja olla kaikkien suomalaisten  karavaanareiden  kaveri.  :'(
Mikähän minä sitten lie olenkaan?  ::)

Hauho:
En ole oikea henkilö toisia henkilökohtaisesti arvioimaan, mutta koska olette ymmärtäneet kirjoitukseni olette Karavaanareita vaikka ette  välttämättä joukkosieluja. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View