Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanariksi
sipu:
kyllä vaan tunnen itseni vaanariksi
mutta olenko sitten hyvä tai huono ;D
sitä en osaa sanoa ::)
ainakin olen saanut mm. Orgistakin ihania ystäviä Thumb :-*
kuten muualtakin tämän harastuksen myöden :)
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 11.07.2013 kello on 14:35 ---
mutta olenko sitten hyvä tai huono ;D
sitä en osaa sanoa ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minä osaan sanoa. Olet sinä.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 11.07.2013 kello on 16:55 ---Minä osaan sanoa. Olet sinä.
--- Lainaus päättyy ---
niia nikasauttaa
ja kiittää halien kera :-*
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.07.2013 kello on 21:36 ---Joku kirjoitti tänne kysyi voiko tonnin vaunulla tulla Karavaanariksi.
Olen sitä mieltä ettei voi tulla tonnin vaunulla eikä sadanviidenkymmenen tuhannen euron autollakaan.
Karavaanariksi tuleminen vaatii henkisiä ominaisuuksia ja ystävällisyyttä toisiin ihmisiin. Lisäksi muitakin ominaisuuksia.
En tarkoita tällä sitä henkilöä joka kirjoitti aiheesta vaan vaan tämä koskee mielestäni kaikkia.
Ko kirjoittaja voi olla vaikka hyvä Karavaanari - parempi kuin minä.
Vaunun tai auton ostaminen luo mahdollisen tulla Karavaanariksi.
Vaunun ja auton omistajia/haltijoita on vaikka kuinka paljon mutta eivät he kaikki ole Karavaanareita.
--- Lainaus päättyy ---
Asiaa ei voi paremmin ilmaista Thumb
Hyvä "Hauho" Thumb Thumb
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.07.2013 kello on 21:36 ---Joku kirjoitti tänne kysyi voiko tonnin vaunulla tulla Karavaanariksi.
Olen sitä mieltä ettei voi tulla tonnin vaunulla eikä sadanviidenkymmenen tuhannen euron autollakaan.
Karavaanariksi tuleminen vaatii henkisiä ominaisuuksia ja ystävällisyyttä toisiin ihmisiin. Lisäksi muitakin ominaisuuksia.
En tarkoita tällä sitä henkilöä joka kirjoitti aiheesta vaan vaan tämä koskee mielestäni kaikkia.
Ko kirjoittaja voi olla vaikka hyvä Karavaanari - parempi kuin minä.
Vaunun tai auton ostaminen luo mahdollisen tulla Karavaanariksi.
Vaunun ja auton omistajia/haltijoita on vaikka kuinka paljon mutta eivät he kaikki ole Karavaanareita.
--- Lainaus päättyy ---
Voiko tuota paremmin enään sanoa Thumb Thumb Thumb, eihän kukaan joka satunnaisesti ajaa esim. kuorma-autolla ole kuorma-autoilija...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta