Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanariksi
Hauho:
Joku kirjoitti tänne kysyi voiko tonnin vaunulla tulla Karavaanariksi.
Olen sitä mieltä ettei voi tulla tonnin vaunulla eikä sadanviidenkymmenen tuhannen euron autollakaan.
Karavaanariksi tuleminen vaatii henkisiä ominaisuuksia ja ystävällisyyttä toisiin ihmisiin. Lisäksi muitakin ominaisuuksia.
En tarkoita tällä sitä henkilöä joka kirjoitti aiheesta vaan vaan tämä koskee mielestäni kaikkia.
Ko kirjoittaja voi olla vaikka hyvä Karavaanari - parempi kuin minä.
Vaunun tai auton ostaminen luo mahdollisen tulla Karavaanariksi.
Vaunun ja auton omistajia/haltijoita on vaikka kuinka paljon mutta eivät he kaikki ole Karavaanareita.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.07.2013 kello on 21:36 ---Joku kirjoitti tänne kysyi voiko tonnin vaunulla tulla Karavaanariksi.
Olen sitä mieltä ettei voi tulla tonnin vaunulla eikä sadanviidenkymmenen tuhannen euron autollakaan.
Karavaanariksi tuleminen vaatii henkisiä ominaisuuksia ja ystävällisyyttä toisiin ihmisiin. Lisäksi muitakin ominaisuuksia.
En tarkoita tällä sitä henkilöä joka kirjoitti aiheesta vaan vaan tämä koskee mielestäni kaikkia.
Ko kirjoittaja voi olla vaikka hyvä Karavaanari - parempi kuin minä.
Vaunun tai auton ostaminen luo mahdollisen tulla Karavaanariksi.
Vaunun ja auton omistajia/haltijoita on vaikka kuinka paljon mutta eivät he kaikki ole Karavaanareita.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb kai tää oli se kaivattu tykkää nappi
hartsakoski:
Hauho,olen kanssasi samaa mieltä Thumb
Onneva:
Thumb
Paremmin ei vois asiaa kiteyttää!
HiTec:
Ihan sama juttu se on about kaikissa muissakin "ryhmissä". Ei motoriksikaan tule vain sen (kalliin ja suuren) mopon hommaamalla, asenteesta se on kiinni, ei kalustosta. Tai voihan sitä olla vaikka kaluston välissä (ed. myyty ja uutta ei vielä ole saatu tilalle tai on jalka pakeissa tms) ja silti kaveri on motoristi henkeen ja vereen = kaluttakin kokee voimakkaasti kuuluvansa porukkaan 8)
Toki sitten kun ruvetaan nokkaa nostamaan ja porukaa halkomaan, esim. mp-skootterit vs. "oikeat" moottoripyörät tai m.vaunut vs. m.autot, niin... No ainakin minun mielestäni tuo ei kuulu enää itse ajatukseen onko motoristi, karavaanari, tms Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta