Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Kunnollinen radioantenni.

<< < (2/12) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmari - 10.07.2013     kello on 07:20 ---Kertokaapa tietäjät mikä ja minkälainen radio antenni olisi hyvä ja toimiva Ducatossa.

--- Lainaus päättyy ---

Ducatossa radioantenni on alunperin integroitu vasempaan peiliin jonka kautta kuuluvuus ei kyllä ole sieltä parhaimmasta päästä mutta on nuo pääkanavat (radio nova nyt lähinnä) kuullut riittävän hyvin, nythän uudemmissa Ducatoissa on erillinen piiska etulokasuojassa.

SeaSharky:
Ducatossa on se ongelma, ettei siinä ole antennivahvistinta, peilissä oleva antenni on varmaan ihan toimiva, kun siihen käy hakemassa jostain tarvikeliikkeestä antennivahvistimen, maksaa n. 10€, myös Puuilo ym. myy niitä.
Itsekkään en ole ehtinyt sitä laittaa, minulla on auton katolla Bilteman piiska jossa on vahvistin, se toimii hyvin, mutta on tarkoitus laittaa vielä vahvistin Ducaton omaan antenniin.

Rölli:
Mulla oli sama ongelma Chevyss, ongelma poistu triaksin ufon myötä, virran syöttöpoksista toinen lähtö autoradiolle ja rupes kuulumaan ja viell erittäin hyvin :D

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmari - 10.07.2013     kello on 07:20 ---Kertokaapa tietäjät mikä ja minkälainen radio antenni olisi hyvä ja toimiva Ducatossa.
Kyllästyttää kuunnella pelkkää yleX ja lapinradiota reissulla.
Kummassakaan asemassa ei ole vikaa mutta vaihtelu virkistäisi.
Kaupungeissa kyllä kuuluu muttei kylillä.

--- Lainaus päättyy ---

Kirjoittelin tänne omastani jossa ongelma oli piiskan sisällä hapettunut jousi.
Vaihdoin piiskan ja tein entiselle "ruuminavauksen".
Olis tuon vanhankin saanut toimimaan, mutta varmaan hapettuu uudestaan.
Nyt kuuluu!

Jartsa:
Minun autossa antenni on oikealla puolella alumiinissä kiinni.Antennista lähtee kaksi paksumpaa(antennikaapeli?) ja yksi maajohto.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View