Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....

<< < (20/59) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 14.07.2013     kello on 18:53 ---Yhtä olen kyllä tässä kovasti pohtinut. Miten sen Napin emännän Ikean vaatekomero nyt pysyy pystyssä, kun sen takaseinä on nyt minun vaununi kattona?

--- Lainaus päättyy ---
Mikä tämä Nappi on miehiään? Sehän pitää käydä vetämässä kölin alta ja monesti.

K.E.V:
Ei tainnut otsikon unelma toteutua ??? Vaan oikeampi oli Tonnilla kunnon kusetus  :-[

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.07.2013     kello on 19:00 ---Mikä tämä Nappi on miehiään? Sehän pitää käydä vetämässä kölin alta ja monesti.

--- Lainaus päättyy ---

Emme lähde nyt tälle linjalle. Vielä tässä makselemaan sille makuurahoja...

Edit: Sen sijaan ensimmäinen toimenpide tapahtuman johdosta on nyt tehty. Profiilikuva on päivitetty allenäppäillyttä paremmin kuvaavaksi.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 14.07.2013     kello on 19:18 ---Emme lähde nyt tälle linjalle. Vielä tässä makselemaan sille makuurahoja...

--- Lainaus päättyy ---
Juu emme mutta mua ottaa kans niin hitosti päähän tuollainen kusetus. Meinasin vain että
jos tyyppi tulee esille vaikka jossain muussa yhteydessä niin tietää että luottoa löytyy
kuin must...romaaneihin. Vaikka vankkurikansaa ovatkin.
Jokohan mut potkaistaan foorumilta kun kansanryhmiä moitin.Toiv.ei koska tämä
jää siltä osin viimeiseksi kannanotoksi.  Thumb

Topelius:
Mistäs vaunun omistajatiedot saa selville?  Kokeilin numeroa 16400,  mistä olen saanut auton tiedot selville,  mutta vaunuja ei sieltä löydy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View