Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....

<< < (17/59) > >>

Kara Vaani:
Onhan sulla rekisteriote ja rekisteriotteen ilmoitusosa tuosta? Omistajatiedothan saat tuosta Aken nettipalvelusta vaikka heti. Haku maksoi jotain 4e.

0yxxy0:
Kyllä joskus käy kaupantekohetkellä että tulee vauhtisokeus ja valikoiva näkö. Monasti huomaa vasta kotona mitä tuli ostettua kun tarkemmin pääsee katsomaan.

Tuli viellä mieleen että oli naisen nimillä niin sattuiko oleen ko nainen jonka kanssa välejään selvitellyt väkivalloin vai kenties edellinen omistaja joka ei hoksannut laittaa myyntipäivää ilmoitusosaan, näitä näkyy näissä joppareissa olevan, myyvät edellisen nimillä. >:( >:(

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: Kara Vaani - 14.07.2013     kello on 15:30 ---Onhan sulla rekisteriote ja rekisteriotteen ilmoitusosa tuosta? Omistajatiedothan saat tuosta Aken nettipalvelusta vaikka heti. Haku maksoi jotain 4e.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Vanhan omistajan nimi, täytetty ilmoitusosa hänen ja Napin väliltä ja luovari minulle. Pitää etsiä se vanha omistaja (tuskin liittyy tähän mitenkään) kirjoittamaan uutta paperia, jos ei mene tuollaisenaan läpi.

Vieläkin ihmettelen sitä, kuinka olen onnistunut olemaan näin hel-ve-tin typerä. Arkistoin vain tuon neropatin surkean remonttimiehen kirjoihin sitä räpellystä katsellessani, mutta ei minulla käynyt mielessäkään että tällainen operaatio olisi kyseessä. Kovasti silti ihmettelisin, jos olisin ainoa tätä lajia. Kovin sujuvasti tämä kävi.

Myyjänä olleesta naisen nimestä ei ole mitään hajua.

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 14.07.2013     kello on 14:33 ---.... helpottaa solikassa yleensä perää kohti...

--- Lainaus päättyy ---

Uutinen olisi saattanut olla lohdullisempi, jos kuvassa ei olisi ollut nimenomaan takapää  :-\

Kara Vaani:
Ok. Paperipuoli kuulostaa vielä ihan normaalilta. Tuolle sfc-numerollekin näkyi löytyvän nimi netin syövereistä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View