Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
Mulli:
No niin nyt on filmattu. Taitaa olla parempi, että avaan uuden ketjun projekteihin jossain välissä.
Vaan menkääpä tuonne http://postimg.org/gallery/8r4qqzuq/4ac16ed2/ ihmettelemään. Kuten sanoin, monta kohtaa olisi parempi ollut jättää korjaamatta. Kaikesta näkee, että viimeisin remonttimies on ollut melkoinen soppakoura. Itse arvelin rakennella ensin vetokuntoon ---> teltaksi/yöpymiskuntoon ---> kokkaus ja sapuskansäilytys ehjäksi ---> lämmitys toimintaan ---> kiillottelua ja hinkkaamista.
Voi myös olla, että panen paloiksi ja myynissä on seuraavaksi Solifer merkkinen lavakärry (tähän aikaan aamusta ottaa aivoon etten malttanut etsiä parempaa).
Kara Vaani:
Tuohan on harvinaisen ryhdikäs tapaus. Jos tuosta ei tee vaunua, niin sitten ei mistään. Tuosta oven päältäkin puuttui vain se alumiinilista.
Mulli:
Kyllä minä siitä vaunun saan. Noihin kuoriin voi hädän hetkellä kyhätä loput uutta, jos ei muu auta.
Minulla on vain suurehko ongelma noissa uskon asioissa. En ole mitenkään raamatullisissa mitoissa kykenevä sallimaan yksinkertaisten tulla tyköni, enkä voi kertakaikkiaan sietää noita virityksiä ja paskakorjauksia. Vilkaisehan esimerkiksi se, mitä jääkaapin alta löytyi kun olin ajanut vempaimen kotiin. Noista kuvista käy ilmi, että repuusilla ei ole ollut sahaa, ruuveja, puutavaraa, ei mitään. Mustaa ja tavan jeesusteippiä on ollut rullakaupalla. Ja maalarin valkoista maalia sulattamaan tapettiliisterit irti >:D
Nooh. Kun sain nuo kuvat nettiin, niin nyt mennään irroittelemaan eukon kanssa (seiniin ruuveilla kiinnitetyt) verhot ja kurkitaan, mitä niiden alle on piilotettu. Pelkäänpä kuitenkin, että naamani on taas :o useammassakin kohdassa ;D
Ja itsepähän ostin katselematta ympärilleni. Nyt pakki kauniiseen käteen ja menoksi 8)
0yxxy0:
Kaverilla ollut vissiin vähän harjoittelussa listotuksessa jiirin teko. ??? ??? (ja korjaus homma muutenkin)
janitkon:
Möhläysmassan vetokin on hivenen möhlitty :-\ Ois varmaan ollut paree, kun edellinen ois vaan antanut asioiden olla. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta