Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 8.08.2013 kello on 09:10 ---Pirskatti kun sattui sulle vain huonot kelit mutta muutenhan siellä rannalla oli hyvä olla.. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mitä meinaat???
Mulla oli koko neliviikkoisen loman todella hyvät kelit. Välillä tuuli enempi ja vähempi ja toisaalla tuli vettä enempi ja vähempi, mutta kelissä ei ollu vikaa missään vaiheessa - Mää olin LOMALLA Thumb ;D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 8.08.2013 kello on 09:59 ---Mitä meinaat???
Mulla oli koko neliviikkoisen loman todella hyvät kelit. Välillä tuuli enempi ja vähempi ja toisaalla tuli vettä enempi ja vähempi, mutta kelissä ei ollu vikaa missään vaiheessa - Mää olin LOMALLA Thumb ;D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Meinasin vaan että kun olit Alatalossa niin tuli vettä ajoittain mukavasti, mutta niin kuin sanoit niin olit Lomalla niin silloin ei kelit haittaa.. ;)
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 8.08.2013 kello on 10:06 --- Thumb Meinasin vaan että kun olit Alatalossa niin tuli vettä ajoittain mukavasti, mutta niin kuin sanoit niin olit Lomalla niin silloin ei kelit haittaa.. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Minäkin ollut lomalla. Lähdimme reissuun 25.7 ja 7.8 tultiin kotia kun lupaili sadekeliä, 1,5vko saman järven rannalla puskassa apin/anopin mökki tontilla. Vain kahtena yönä ripisteli sen verran että hereillä ollessa kuuli vaunun katolta ropinaa. Nyt sitten lapsilla valmistautuminen koulun jatkumiseen.
Kaija:
Tämä Mullin ketju on ilmeisesti jäänyt alitajuntaan: näin unta, että Mulli oli ostanut hevosen. Kaakki oli niin huonossa kunnossa, että kaikki luut ja lihakset paistoivat punaisina valkoisen karvapeitteen alta. Ja priimana olivat myyneet! ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 21.08.2013 kello on 09:57 ---Tämä Mullin ketju on ilmeisesti jäänyt alitajuntaan: näin unta, että Mulli oli ostanut hevosen. Kaakki oli niin huonossa kunnossa, että kaikki luut ja lihakset paistoivat punaisina valkoisen karvapeitteen alta. Ja priimana olivat myyneet! ;D
--- Lainaus päättyy ---
ai Kaija sinua
älä ota tätä niin vakavasti ;D
vaikka ymmärrän kyllä
mytätuntosi
onhan teitinkin tessuressu nyt korjaamolla ja molla
mutta toivon todella ,että kohta taas pääsette
kulkineella kulkemaan Thumb
Mullille paljon onnea uuten vaunuiluun
ja paljon turvallisia kilometrejä Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu