Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....

<< < (52/59) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.08.2013     kello on 18:33 --- Ajattelin traumaa jos ei tehty eristyksiä,niin -30 lehmän henkäys,fakta tietoa kaverilta,joka sit pääty vaunuun jossa neste kiertonen lämmitys eikä ikinä tule traumaa ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kaverin lämmitin ei ole ollut kunnossa tai se on ollut Truma E1800. Tieto ei ole faktaa.

Rölli:
Mun mielest ,iha sama mikä lämmiti, jos tehoo tarpeeksi ja toteutus on käyttöön tehty asiallisesti.. eli ilma rumalla saa koppiin hyvän ja tasasen lämmityksen mikäli se on toteutettu sitä silmällä pitäen.. näis nyky vehkeis alkaa osassa olla iha hyvä talvikäyttöön sopiva lämmitys...

Jushi69:
Minä olisin kyllä sitä mieltä että nestekiertoa lattiassa ei ilmapuhalluksella voiteta kovilla pakkasilla.Ei sitten millään... 8) :-X

tkunnas:
Elekää nyt alottako tähänkin ketjuun sitä Alde-Primus-Truma -jankkausta. Ne jutut on jo nähty tarpeeksi monta kertaa.

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: tkunnas -  7.08.2013     kello on 23:31 ---Elekää nyt alottako tähänkin ketjuun sitä Alde-Primus-Truma -jankkausta. Ne jutut on jo nähty tarpeeksi monta kertaa.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä, olen samaa mieltä. Aika paljon on poikettu otsikon aiheesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View