Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....

<< < (49/59) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 27.07.2013     kello on 16:34 ---Rautaan ei saa rakastua..

--- Lainaus päättyy ---

minkäs sille voi jos kuitenkin niin tapahtuu  :)
tuo rakas subbivanhus  :-*
on kulkenut pitkälti toistakymentä vuotta kanssani Thumb
ja nyt kun se alkaa olemaan jo kohtapuolin tiensä päässä
niin kuin minäkin sitten aikanani  :o
niin toivon tosiaankin
että me saatais vielä kuitenkin tämä loppukin aika
kulkea tiemme yhdessä  :-*  Thumb
koska se luopumisen tuska
olis niin rankkaa  :'(
jaa että enkös vaan olekkin niin rakastunut
tuohon suabbiin
joka on nyt muutaman vuoden rasukka saanut
jos joitain uutta hoitoa
mutta taas mennään tukkaputkella  :)
tai ei nyt sentään
onhan meillä siinä sentään ilmastointi
joka ei tukkaakaan vedä putkelle  ;D

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: Dethleffsnisti - 16.07.2013     kello on 18:13 ---Juuri oman kosteusvaurio rempan sain valmiiksi. Korvaamaton työkalu auto/vaunurempassa on: http://www.clasohlson.com/fi/Monitoimity%C3%B6kalu-Cotech/40-7191.
Runkopuiden katkaisuissa, eristeiden irroituksessa, jne...

--- Lainaus päättyy ---

On muuten kätevä värkki. Tosin itse ostin kymppiä halvemmalla motonetistä vastaavan härpäkkeen, mutta siististi lähtee vesimärkä styroksi irti alumiinipellistä, eikä vaneristakaan ole ongelmaa tai noista 2×3cm rimoista. Peltiin menee sen verran heikosti vakioterällä, että niitä joutuu vähän kiertelemään. Tossa watkaajassa kun on niitä peltilappuja ruuvikohtien vahvikkeena.

Mazza:
Itse käytän styroksien poistoon pakkelilastaa, joka hoitaa homman konetta nopeammin, ainakin 22mm eristeellä. Mutta liimattu vaneri pysyy kuin tauti kuivissa rimoissa, ja siihen tuo on ainoa joka pärjää. Myös vanhojen vanerien leikkelyyn loistava kalu, ja erityisesti siinä tuo on lyömätön, kun pitää katkaista alumiinipeltiä vasten oleva rima. kahden pellin nurkastahan et millään muulla edes saa rimaa poikki siististi.

Aakku:
Ryobin vastaavaa monitoimikonetta akkukäyttöisenä olen haaveillut, mutta en ole vielä raaskinut ostaa.

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.08.2013     kello on 08:11 ---Ryobin vastaavaa monitoimikonetta akkukäyttöisenä olen haaveillut, mutta en ole vielä raaskinut ostaa.

--- Lainaus päättyy ---

Osta vaan tavan narun päässä oleva. Niiden patterivehkeiden kanssa on ainainen riesa. Jos ei niitä käytä koko ajan, patteri on tarvitessa tyhjä tahi liian pitkään lataamaton jopa sökönä. Ja jos jokainen patteripeli on koko ajan latauksessa, menee maailma pilalle siinäkin urheilussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View