Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 23.07.2013 kello on 00:06 ---Ketjun voisi kastaa uudelleen nimellä "Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin perr...!", koska nythän tämä vasta alkaa. Aina pitää ensin hiukan lämmitellä ennen varsinaista suoritusta ;D
--- Lainaus päättyy ---
No, vähän väärin muistin tuon kirjoitusasun, mutta melkeen oikeen. Ollos hyvä. :D
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 23.07.2013 kello on 09:39 --- ...niin tämä koko ketju ja tapahtumat olisivat saaneet ihan erilaisen käänteen, olisivatko olleet ihan näin mehukasta luetttavaa...
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän on suorastaan tylsä ketju. Varsinaista reissaamista ei ole menty metriäkään. Kaikki mehukkaat tapahtumat ovat siis vasta tulossa :o
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 23.07.2013 kello on 12:34 ---No, vähän väärin muistin tuon kirjoitusasun, mutta melkeen oikeen. Ollos hyvä. :D
--- Lainaus päättyy ---
..toksia (koko kiitos olisi seurannut täydellistä suoritusta ;D )
tkunnas:
Tämä on kyllä yksi nautittavimmista viestiketjuista aikoihin - se useimmille pitkille ketjuille välttämätön paha eli hetkittäinen herneiden neniin menokin on jo takanapäin, joten jatkossa ei tarvitse enää jännittää, että milloin se tapahtuu. Toivottavasti Mulli saa pian hankittua uuden komeron, jotta tarina ei lopu lyhyeen.
Tai mitä jos rakentaisit vaunun itse? Voisit vaikka noudattaa Top Gear -juontaja Jeremy Clarksonin toimintatapaa: ensin kysyt "How hard can it be?" ja sitten otat isoimman pakista löytyvän vasaran ja rupeat rakentamaan :)
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: tkunnas - 23.07.2013 kello on 15:03 ---...Tai mitä jos rakentaisit vaunun itse? Voisit vaikka noudattaa Top Gear -juontaja Jeremy Clarksonin toimintatapaa: ensin kysyt "How hard can it be?" ja sitten otat isoimman pakista löytyvän vasaran ja rupeat rakentamaan :)
--- Lainaus päättyy ---
Mielelläni minä, vaan (shhh, ettei se kuule) akalla on vähän huumorintajun puutetta tällaisissa asioissa, eikä se anna laittaa tammitynnyriaittaa, tai Muumitaloa peräkärryn päälle
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta