Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: Desibeli - 18.07.2013 kello on 22:56 ---...Haaveilen vielä toisesta vanhasta vaunusta. Saisi olla mätä. Olisi tarkoitus tehdä alusta loppuun aivan uusiksi. ...
--- Lainaus päättyy ---
Kuulehan sie desibeli. Kun sinulla on noin hyvä ajatus, tule hakemaan vaunu pois. Noin hyvään tarkoituseen lähtee ilmaiseksi, kun liikahdat ennenkuin ehdin katumapäälle.
Jos työhaluja siis löytyy, yhteystietoa vain tuonne kuiskutteluviesteih in 8)
Ei. Tarjous ei koske muita :P
Fenix:
Pahus. Olin jo Volvoa starttaamassa. :)
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 21.07.2013 kello on 18:31 ---Pahus. Olin jo Volvoa starttaamassa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Fenixille tuo kapine saattaisi ainakin sopia. Kas kun katselee tuota sinun profiilisi karttaa, huomaa että asut meren pohjassa. Tämän vaunun kanssa et huomaisi eroa ennen ja jälkeen upottamisen :P
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 21.07.2013 kello on 21:02 ---Fenixille tuo kapine saattaisi ainakin sopia. Kas kun katselee tuota sinun profiilisi karttaa, huomaa että asut meren pohjassa. Tämän vaunun kanssa et huomaisi eroa ennen ja jälkeen upottamisen :P
--- Lainaus päättyy ---
;D
mutta joskos kuitenkin siittä saisit
entistäkin ehomman ja hienoman Thumb
olis siinä varmaankin
sitten kateellisia
sitä kuolaamassa ;D
Mulli:
Nuih!
Lupasin kapineen sitä enemmän arvostavalle. Hankintahinnasta pudotin tonnin. Onnea ja menestystä ;D
Nyt pitänee etsiä seuraava. Tunteeko kukaan esimerkiksi Nigerialaista prinssiä, jolla olisi hyväkuntoinen ja kuiva asuntovaunu myynnissä? Turvesuon omistajaa, joka osaa tehdä mustasta mullasta vaununrunkoja? Homesieniin erikoistunutta viljelijää, joka luopuisi kohtuuttomalla hinnalla liikuteltavasta viljelytilastaan? Jos ette, lupaan esitellä heidät teille lähiaikoina. Viimeaikaisten kokemusteni mukaan juuri minä löydän nimenomaan nuo tuhansien rehellisten vaunukauppiaiden seasta :P :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta