Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
Mazza:
Älkääpä nyt masentako kaveria. Ostamalla kasan rakennustarvikkeita ja varaamalla muutaman viikon illat vaunun parissa reippailulle, niin käsissä on paaaljon parempi vaunu kuin käytetyllä rahalla olis saanut. Vaunujen rakenne on niin yksinkertaista, että sen kanssa kyllä pärjää melkein kuka vain.
Joten eikun remonttia tekemään O0
Kara Vaani:
Mazzan kanssa täysin samaa mieltä. Materiaalit näihin on halpoja. Tonnin vaunuun laittaa tonnin materiaaleihin ja sopivasti työtä. Lopputuloksena on kahden tonnin täysin terve vaunu, josta voi mennä itselleen takuuseen. Aika hyvä verrattuna siihen, että ostaisi kahden tonnin vaunun, jonka joutuisi senkin käymään läpi... Hmm...
Jushi69:
Jeps on kahdenlaista reissaajaa..
Niitä jotka reissaa ja niitä jotka korjaa vaunuansa.. :-*
Kumpaan kuulut... ;D
Itse en viitisisi alkaa mihinkään korjaustoimenpitees een omassa vaunussa joten hankin valmiin vaunun (tai siis luulin niin)Keväällä amattimiehet asensivat uuden Alden 3010 pannun jälleen rikottavaksi.. 8)
Mutta itse olen vain asennellu kaukokäynnistyksen vaunuuni ja muuten vaan nauttinu kaikesta.
Näin sen haluan jatkuvankin Thumb Thumb
Kara Vaani:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 14.07.2013 kello on 22:34 ---Jeps on kahdenlaista reissaajaa..
Niitä jotka reissaa ja niitä jotka korjaa vaunuansa.. :-*
Kumpaan kuulut... ;D
Itse en viitisisi alkaa mihinkään korjaustoimenpitees een omassa vaunussa joten hankin valmiin vaunun (tai siis luulin niin)Keväällä amattimiehet asensivat uuden Alden 3010 pannun jälleen rikottavaksi.. 8)
Mutta itse olen vain asennellu kaukokäynnistyksen vaunuuni ja muuten vaan nauttinu kaikesta.
Näin sen haluan jatkuvankin Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Näin se vaan on. Mielipide on niin kuin p-reikä. Jokaisella on semmoinen. Ite tykkään puunailla, tuunailla, korjailla ja joskus harvoin kun kerkeää myös reissailla.
krtek:
Vai onko kolmenlaisia reissaajia?
Niitä jotka pistää rahan äänellä (vaikka eivät aina voisikaan), niitä jotka kerran tekee remonttia ja kulkee sitten edullisella hyvä vaunulla ja sitten niitä jotka korjaa remonttia jota eivät tehneet kunnolla.
Onhan tuo ikävää luettavaa että noin heikosti on vaunukaupassa käynyt mutta ei muuta kuin kerralla kunnon remontti jonka tekee huolella ja sen jälkeen huoletonta matkaa. Vaunun ei tarvitse olla uusi ja hieno jotta se täyttää käyttäjänsä toiveet. Jokainen meistä menee omian tarpeiden ja lompakon mukaan eteenpäin. Niin kuin toisessa keskustelussa tuli esille niin matkustusväline ei tee kenestäkään karavaanari vaan se on asenne joka tässäkin asiassa ratkaisee.
Itse olen joskus miettinyt vanhan vaunun ostamista tarkoituksena rakentaa se kokonaan uudestaan oman mieltymyksen mukaan. Vaunu on sinäsä yksinkertainen rakenne ja kun peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä niin luulisi onnistuvan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta