Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Leirintämatkailu on muuttunut..
Soleil:
--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 11.07.2013 kello on 22:11 ---Nyt ainakin täällä Nallikarissa on ollut rauhallinen meinenki. Hiljaisuus on jo melkein alkanut klo 22. Toki sitä ei tiedä vielä mitä viikonloppu tuo tullessaan, kun alue on kuulemma tulossa ihan täyteen.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö tosiaankaan Nallikari ole nyt aivan tupaten täynnä? Sehän on ollut vuosia aina heinäkuun alusta kuukauden täynnä norjalaisia niin, että osa ei ole sopinut edes leirintäalueen sisälle. Mihin ovat norjalaiset sitten hävinneet?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 12.07.2013 kello on 08:01 ---Sehän on ollut vuosia aina heinäkuun alusta kuukauden täynnä norjalaisia niin, että osa ei ole sopinut edes leirintäalueen sisälle. Mihin ovat norjalaiset sitten hävinneet?
--- Lainaus päättyy ---
Viime viikonloppuna kun oltiin yksi yö Nallikarissa huomio kiinnittyi norjalaisten suureen määrään, itse en ymmärrä miksi kun minusta se Nallikari ei alueena kovin hääppöinen ollut, iso ja sekavan oloinen, huoltorakennuksetka an ei sieltä siisteimmästä päästä olleet.
Aakku:
Täällä jossain Etelä-Puolassa olen siistillä jonkinlaisen purjehdussataman käppärillä.
Ei täälläkään pahemmin örveltäjiä ole, kun olen ainoana paikalla. :)
Ihan toimiva silti. Kaikki palvelut, mitä nyt tarvitsenkin löytyy. WiFi, pesutilat, pyykkitilat, keittiö grillit, sähkö.
Pitäisköhän lähtee tuonne grillille yksin örveltää..?
No onhan tämä tosin kallis 5€ yö....
Eemeli:
Matkan varrella satuttiin Hopeaperän sfc alueelle ja täytyy sanoa, että siellä oli kyllä aivan loistava vastaanotto ja "örveltäjistä" ei ollut tietoakaan. Thumb
http://www.kemi.fi/perapohjola/index.htm
Saavuimme hiukan klo 20:n jälkeen ja saunavuorot oli jo loppunneet, mutta heti meille ehdotettiin, että sauna on vielä lämmin ja sinne sopii mennä, että saadaan matkapölyt karistettua! Thumb
Siellä on vierailijoille varattu Simojoen rannalla olevat parhaat paikat ja kun vielä jokikin oli antelias 4 harjuksen, 10 hauen ja muutaman ahvenen verran niin mieli jäi iloiseksi vierailusta, suosittelen ja varmasti itsekkin menemme uudelleen!!! Thumb Thumb Thumb
hartsakoski:
Joo,mua ei kyllä yhtään miellytä karavaarinainen(?)joka pikkupieruissaan tinttaa lisää kaljaa koneeseen.Terassill a,jossa olevilla pöydillä muiden olis tarkotus syödä,hän tupakkaa poltellen,käheällä äänellään p*skaa jauhaen koittaa olla sosiaalinen.Ei tehonnut ainakaan minuun,vaan sai verenpaineen nousemaan.Teki mieli käyttää sitä niskaperse otetta,ja heittää muori lepikkoon.Eikä ollut ensimmäinen tuon tyyppinen ilmestys.Onko mulla huono tuuri?No myönnettäköön etten jaksa kuunnella humaltuneiden jorinaa ja pashanjauhantaa montakaan sekuntia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta