Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

tietokoneista tietävät ?

<< < (6/18) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.02.2011     kello on 13:13 ---^

Älä sulje konetta, kun se toimii.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

en ois sulkenutkaan varmaan ikinä enään, mut expertti sanoi , et tee niin ja hyvä et tein ... nyt hänel on sit taas ... ja  taas  kerran ..jotain tekemist tuon mun koneeni kans ... usein ihmetteln vaan miten pitkä pinanen hää on ... kun mä oon polttanut jo ne pinnan rippeetkin jo miljoona ... tuhat kertaa näiden koneiden kaa ... ;D ;D ;D :'(

sipu:
tietokone toimii taas .. expertti  oli sitä mieltä , et ei voi patteri olla loppu , kun on sen vert uus kone ..mut otti jonkun mötikän tuolta alta ulos ja laittoi takasin ... nyt toimii taas kaikki ,kuin ennenkin ... kaupasta josta sen patterin tilasin ihmettelin tuttu kaveri ...et ei oikein uskonut tämän tarviivan sitä patterii .. no eipä sitä tarvitakkaa ...ja taas säästyy se 3e ... huh mikä säästöpäivä tänään ollut .. ja mä oon ilman pinkin värist miniläppärii ... jo sieluni silmin näin , et se komeilis tämän pöydänpääl kauniina , ku kukkane ...mut hywä tämäkin on .. jot olen tyytyväinen  :)

mjo33400:
Huonosti meni, ensin olit säästämässä 297 €, mutta nyt säästitkin vain 3 €. ::)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.02.2011     kello on 18:11 ---Huonosti meni, ensin olit säästämässä 297 €, mutta nyt säästitkin vain 3 €. ::)

--- Lainaus päättyy ---

;D ;D ;D joo ei oo helppoo ...toi säästäminenkää  :o

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 23.02.2011     kello on 18:54 --- ;D ;D ;D joo ei oo helppoo ...toi säästäminenkää  :o

--- Lainaus päättyy ---

Näin se elämä vain menee. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View